Alla inlägg under oktober 2009

Av S - 28 oktober 2009 14:22

Har varit en ganska lugn dag. Dammsugit lite, det får jag ju göra varje dag, eftersom jag har djur! Var till apoteket och köpte loppmedel till alla tre katterna och voffsingen. Inte trevligt med dessa jordloppor, som dom dras in, eftersom katterna börjar vilja komma in nu när hösten är här, och det börjar bli kallare ute.  Så nu är alla fyra preparerade med Frontline! Känns skönt! Nu ska jag iväg en sväng, ha det så gott !

Kramwilma  

Av S - 28 oktober 2009 00:36

Hej igen.

 

Har tänk börja blogga igen ( har sagt det fler gånger, men nu känner jag för det). Väcker upp min gamla blogg ur idet, eftersom den är lite inarbetad ;) Förut var adressen bloggagratis.se , men nu är det ändrats till bloggplatsen.se 

 

Jag tänker skriva om allt möjligt, mina tankar, mina åsikter, som sagt allt mellan himmel och jord. Jag tänkar bara smått uppdatera min blogg i natt, återkommer imorgon! Nu ska jag försöka sova, en dag i morgon också!

 

Varma Kramar till dig min vän    Glad

 

Presentation

Du får gärna göra ett avtryck i min gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Nätbutiker jag gärna besöker

www.broarne.se

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards