Direktlänk till inlägg 10 oktober 2012

Har du tänkt på ......

Av S - 10 oktober 2012 15:41


Hej Min Vän


 


Hoppas du har det bra, och att hösten är snäll mot dig.


 


Har Du tänkt på att ......

Ett leende kostar ingenting, men ger så mycket. Det berikar dom som möts av det,

utan att göra den som ger det fattigare. Det tar bara ett ögonblick, men minnet

av det varar för evigt. Ingen är så rik eller mäktig att han kan klara sig utan

det och ingen är så fattig att han inte kan bli rikare av det. Ett leende skapar

lycka i hemmet, befrämjar samförstående i affärer och är en bekräftelse på vänskap.

Det bringar vila för den trötte, uppmuntran åt den modfällde, solsken åt den sorgsne

och är naturens bästa motgift mot bekymmer.Ändå kan det inte köpas, tiggas,

lånas eller stjälas för det är någonting som inte har något värde för någon

förrän det ges bort. En del människor är för trötta för att ge dig ett leende.

Ge dem ett av dina, eftersom ingen behöver ett leende så mycket,

som den som inte har något att ge.


 


Jag önskar dig en härlig dag Fina Du


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 17 oktober 2012 01:51

    Kikar in en liten sväng ..... Omöjligt att somna, men jag försöker om en stund igen … kanske går det bättre då, ingen idé att ligga där i mörkret och glo i taket! Skulle kanske tagit mig ett glas varm mjölk med honung i, men nu...

Av S - 15 oktober 2012 23:44

  Hej Du Fina       Jag brukar ju vilja skriva i positiv anda, här i min blogg! Brukar inte vilja skriva och dela med mig av negativitet! Men i detta inlägg så kan jag inte låta bli. Hoppas med denna upplysning, att fler får upp ögo...

Av S - 14 oktober 2012 00:44

      Hej! Hittar du någon som jag Mitt namn är Fibromyalgi.Jag är en Osynlig Kronisk sjukdom och jag är  nu din följeslagare för resten av livet. Andra runt omkring dig kan inte se eller hota mig, men DIN kropp kan känna mig. Jag ...

Av S - 13 oktober 2012 04:14

  Kan inte sova, jo, jag har ju förståss sovit ett par timmar, men det räcker ju inte, förhoppningsvis kanske jag blir trött efter en stund vid tangentbordet. Jag vet att jag har skrivit om detta förut, men det kan inte hjälpas, jag gör d...

Av S - 10 oktober 2012 08:47


      En man och hans fru är ut och kör med bilen, och blir stoppad av en polis. Då uppkommer denna konversation. Mannen: "Vad är problemet, konstapeln?" Polisen: "Du körde i minst 75 på en 50-väg." Mannen: "Nej, nej, jag körde i 60....

Presentation

Du får gärna göra ett avtryck i min gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Nätbutiker jag gärna besöker

www.broarne.se

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards