Direktlänk till inlägg 4 oktober 2012

Mammografi ...

Av S - 4 oktober 2012 22:32



God Kväll Min Fina Vän.


 


Hoppas allt är bra med dig, och att du haft en härlig höstdag.


Idag på eftermiddan for jag till Ånge, hade blivit kallad till Mammografi-bussen.

Klurigt att åka så långt, och när man litar på att bankomaten funkar, och den inte gjorde det ...och  inga kontanter i börsen. Mammografin kostar 150:- i kontanta sedlar  ....

Lite stressigt vart det .... men tur som man har ibland, så fixade det sig.


 


Vart lite sugen att fara in på Erikshjälpen i Ånge, när jag ändå var på plats

och det var torsdag. Har bara varit där två ggr tidigare. Några fina ting for

med mig hem. Tycker den butiken är riktigt fin och ljus.


 



Sen for jag och voffsingarna, dom hade jag förståss med mig.

Eftersom vi klockan 18 skulle vara på hundkurs på slottet hos Carita.

Hade ju några timmar kvar innan kursen skulle börja, ingen idé att fara hem

bara för att vända igen. Så jag styrde vår kosa mot Sörgården till min dotter Mia & Daniel.


    


Men stannade hur många gånger som hellst längs vägen, för att stanna upp

och gå ur bilen. För att njuta av naturens ståtliga atmosfär, kunde inte låta bli

att ta fram kameran och fota. Det är ju så himla vackert med bergen och dalarna,

naturen har klätt sig i så vackra färger .... jag tycker det är helt magiskt. Jag ska ladda upp bilderna sen från min dag, så får du se hur vackert det är.



     

Dessa foton är från min by där jag bor.

Lägger sedan upp bilder från idag.


    


När jag kom till minstingen, så gick vi först en promenad med voffsingarna i det vackra landskapet hos dom. Ibland känns det som om Shanti har varit en känguru i sitt

tidigare liv, som hon hoppar .... hon är ju en så levnadsglad vår boxervalp. 

Förresten så har jag nog inte förtäljt dig, att vi fått tillökning i familjen

med en  boxervalp. Men det berättar jag om en annan dag.


  

 

 

Strax före 18 for vi mot Södra Gullgård och slottet, som vi kallar huset där vi har kurs.

Alla var där utom Monika, mycket roligt ikväll ... både prat och skratt.

Men mest kurs då .... Shanti och Mela var duktiga som vanligt, jag är en så himla

stolt matte! Det var flera nya övningar, både för mig och voffsingarna ... riktigt kul.


 


For sedan hem, vid 21 tiden, riktigt höstmörkt ikväll. Så skönt det var att komma hem,

det tyckte både Shanti, Mela och jag.  Ja, det var min dag idag.

Nu ska jag fixa iordning lite, och sen väntar sängen ...

smärtsam och trött är vad jag är,

men ändå väldigt tacksam för härliga torsdag.



 


Önskar Dig en riktigt God Natt och Sov Sött

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 17 oktober 2012 01:51

    Kikar in en liten sväng ..... Omöjligt att somna, men jag försöker om en stund igen … kanske går det bättre då, ingen idé att ligga där i mörkret och glo i taket! Skulle kanske tagit mig ett glas varm mjölk med honung i, men nu...

Av S - 15 oktober 2012 23:44

  Hej Du Fina       Jag brukar ju vilja skriva i positiv anda, här i min blogg! Brukar inte vilja skriva och dela med mig av negativitet! Men i detta inlägg så kan jag inte låta bli. Hoppas med denna upplysning, att fler får upp ögo...

Av S - 14 oktober 2012 00:44

      Hej! Hittar du någon som jag Mitt namn är Fibromyalgi.Jag är en Osynlig Kronisk sjukdom och jag är  nu din följeslagare för resten av livet. Andra runt omkring dig kan inte se eller hota mig, men DIN kropp kan känna mig. Jag ...

Av S - 13 oktober 2012 04:14

  Kan inte sova, jo, jag har ju förståss sovit ett par timmar, men det räcker ju inte, förhoppningsvis kanske jag blir trött efter en stund vid tangentbordet. Jag vet att jag har skrivit om detta förut, men det kan inte hjälpas, jag gör d...

Av S - 10 oktober 2012 15:41


  Hej Min Vän       Hoppas du har det bra, och att hösten är snäll mot dig.       Har Du tänkt på att ...... Ett leende kostar ingenting, men ger så mycket. Det berikar dom som möts av det, utan att göra den som ger det fa...

Presentation

Du får gärna göra ett avtryck i min gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Nätbutiker jag gärna besöker

www.broarne.se

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards