Alla inlägg under juni 2010

Av S - 28 juni 2010 10:06


Hej min fina Vän <3

 

Nu var det ett tag sen sist, mycket i görningen och som det heter bloggtorka!

 

I dag är det ett helt underbart väder, sol från en härligt blå himmel, kan det bli bättre.

Hoppas du haft en bra vår och början på sommar´n.

 

Det har jag haft, först var jag på Cypern Fig Tree Bay, med min bästis, hennes vuxna son, hennes mamma (som fyllde 75år, som vi firade där), och hennes moster. Det var en av dom absolut bästa veckorna i mitt liv. Kan verkligen rekommendera detta ställe, så barnvänligt, mysigt, lugnt m.m

 

  

 

Har även börjat på en hundkurs, specialsök, med Mela och Wilma. Vi har varit två ggr, det är varje onsdag kl. 18. Det har gått så bra för båda två, matte är så himla stolt. Framförallt så tycker dom att det är kul.

 

      

 

 

Midsommar´n firade vi med barnen och deras familjer på vårt lantställe, vi sov i husvagnen, det va verkligen skönt. God mat och trevligt sällskap.

På midsommardagen var det kubbturnering i byn, 22 lag anmälda, det vart verkligen lyckat. I vanliga fall som då har varit tradition ( i 12 år tror jag att det är) brukar det vara brännbollsturnering med många utklädda lag anmälda. Gruppen som hade hand om aktiviteten i år, ville pröva på nå nytt .... så lyckat och uppskattat det vart. En stor eloge till dom ansvariga.

 

Nu ska jag gå ut på tomten och njuta av solen, inte ligga i den precis, men det finns alltid något att pyssla med på en gård.

 

Önskar dig min vän, en fin dag i glädjen och hälsans tecken <3

 

KRAM

Presentation

Du får gärna göra ett avtryck i min gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Nätbutiker jag gärna besöker

www.broarne.se

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards