Direktlänk till inlägg 21 februari 2012

GILLA <3

Av S - 21 februari 2012 23:18



Hej igen  fina Du



 

 


Nu är det verkligen länge sen jag var här på min blogg, bloggtorka heter det visst. Jag hoppas att du har haft en trevlig jul och en riktigt bra början på det nya året. Snart vankas våren, som jag har längtat!  Takdropp, fåglarnas kvittrande, skvalande i stuprännorna, tussilagon, mina sädesärlor kommer tillbaks m.m ... ska bli så underbart. 


Våren är enligt mig den vackraste årstiden ... precis när vår natur vaknar ur sitt vinteride.

 Jag gillar iof alla årstider, alla på sitt sätt .... men det är min kropp som inte är så överrens med kylan, värken är så mycket påtagligare då. Därför kommer vintern på sista plats.


Vilken årstid tycker du bäst om? 


 

    


Det finns en GILLA-KNAPP till höger på min blogg, strax under min profilbild.

 Jag skulle bli så glad om du ville trycka på "gilla", ifall du gillar min enkla blogg. 


 


Det ska faktiskt bli roligt att börja blogga igen, känner det nu efter dom här raderna jag skrivit ikväll. Vore roligt om du tittar in ibland, och gör en liten kommentar.


 


Nu ska jag runda av för ikväll. Sängen kallar .... ska lösa några korsord innan jag somnar.


Roligt att du tog dig tid att läsa mina enkla rader.



 



 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 17 oktober 2012 01:51

    Kikar in en liten sväng ..... Omöjligt att somna, men jag försöker om en stund igen … kanske går det bättre då, ingen idé att ligga där i mörkret och glo i taket! Skulle kanske tagit mig ett glas varm mjölk med honung i, men nu...

Av S - 15 oktober 2012 23:44

  Hej Du Fina       Jag brukar ju vilja skriva i positiv anda, här i min blogg! Brukar inte vilja skriva och dela med mig av negativitet! Men i detta inlägg så kan jag inte låta bli. Hoppas med denna upplysning, att fler får upp ögo...

Av S - 14 oktober 2012 00:44

      Hej! Hittar du någon som jag Mitt namn är Fibromyalgi.Jag är en Osynlig Kronisk sjukdom och jag är  nu din följeslagare för resten av livet. Andra runt omkring dig kan inte se eller hota mig, men DIN kropp kan känna mig. Jag ...

Av S - 13 oktober 2012 04:14

  Kan inte sova, jo, jag har ju förståss sovit ett par timmar, men det räcker ju inte, förhoppningsvis kanske jag blir trött efter en stund vid tangentbordet. Jag vet att jag har skrivit om detta förut, men det kan inte hjälpas, jag gör d...

Av S - 10 oktober 2012 15:41


  Hej Min Vän       Hoppas du har det bra, och att hösten är snäll mot dig.       Har Du tänkt på att ...... Ett leende kostar ingenting, men ger så mycket. Det berikar dom som möts av det, utan att göra den som ger det fa...

Presentation

Du får gärna göra ett avtryck i min gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Nätbutiker jag gärna besöker

www.broarne.se

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards