Alla inlägg den 4 november 2010

Av S - 4 november 2010 13:23



Hej Min Vän


  


Lite seg och sliten idag, men börjar komma igång!  Jag har ju varit uppe på benen sen tidigt imorse, men lång startsträcka idag ... ! Det är bara så ibland ..., ja ganska ofta ibland faktiskt .....  får acceptera det så blir det enklare.

Hoppas du har haft en bra dag, och att din dag och kväll  

fortsätter i hälsans tecken.  


Har suttit och gått igenom massor av ting som jag har, och

som jag inte ska ha kvar, ska lägga ut en

hel del på www.tradera.com .... !

Alltid kan någon annan medmänniska tycka att det är skoj att

få buda på mina grejer, man vet aldrig, föränn man försökt.


Här är två tyger, ganska stora som jag själv budat på

tradera och fyndat för en billig penging.


   


   


 Samt även fyndat  två dressar till Lewisia.


  

  



Jag ska strax åka till Fränsta det är torsdag ... och det vet du nu

vid det här laget vad jag gör då, Jo Erikshjälpen ...!


  


I tisdags var jag där, men inte en pinal kom jag ut med,

det är ju inte alla gånger det faller mig i smaken,

eller så är det att jag kanske inte är på rätt

inspirerande humör, det gäller ju att ta fram fantasin sin.

Inte köpa bara för köpandets skull.


  


Måste in nån dag till Ikea och köpa stora papplådor,

så att jag kan sortera mina pinaler hemma! Märka upp vad varje

låda innehåller. Så mycket enklare att hitta grejerna,....

 antar jag hihi ...

Nu låter det precis som om jag bor i

värsta röran, men det gör jag inte, någelunda koll har

jag faktiskt. Men just nu för stunden sitter jag i mitt

hobbyrum, och där är det rörigt med alla pinaler som

ska sorteras. Men det får man ta, stänger bara dörren

tills det är klart och fixat.


Nu ska jag först brygga mig kaffe,

och ta en segkaksmacka, innan jag far iväg.


  



  



Presentation

Du får gärna göra ett avtryck i min gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Nätbutiker jag gärna besöker

www.broarne.se

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards