Alla inlägg den 28 november 2007

Av S - 28 november 2007 10:44

Jag har idag varit inne på en blogg, som heter " Huset i backen". En helt underbar blogg, om man är pysslig av sig, det finns så många ideér! Den rekommenderar jag varmt. Det är en tjej/kvinna som köpt ett stort hus, och gör om nästan allting. Hon beskriver sig själv som Sickan i Jönssonligan, hon "har en plan", alltså kommer på nya inredningsideér. Hennes man hjälper till med att göra det hon inte klarar av. Hon har i mitt tycke, en utsökt smak. Ska in till stan i dag, med min yngsta dotter, som ska klippa/färga/slinga håret. Efter det ska vi åka till Fyndhuset, det är secondhand, hur stort som helst, i två plan. Alltid fyndar jag någonting, det brukar jag göra. Antingen låter jag det jag köpt vara som det är, eller så kanske jag målar om det. Skoj ska det bli!

Av S - 28 november 2007 02:13


Var inne på en trevlig sida idag. Behövde ha lite nya ideér. Jag gillar verkligen shabby-chic stilen. Ska införskaffa lite ny inredning, för snart är utbyggnaden på vårt hus färdigt. DÅ, ska det bli roligt att göra iordning. Köpte mig häromdan, en typ;  äldre handsk-korg, med rund ribbor, och en stor tränyckel, med krokar på. Inget nymodigt men ändå inte antikt, jag gillar mina nyköpta grejor som jag fyndade på Erikshjälpen, pengarna går till välgörande ändamål. Gillar det här med att använda prylarna fler gånger. Så lätt, lite sandpapper, målarfärg, vips, så är det en ny grej, helt plötsligt. Jag har suttit ikväll, och grundat dom. Ska bli i chabby-chic stil. Jag skriver namnet ovanför, om du vill gå in på den shabby-sidan jag var in på. Det finns ganska många sådana sidor, har jag märkt. Fast jag hade inte varit inne på den här sidan tidigare. Nä, nu ska jag krypa till kojs. God Natt Sverige

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Du får gärna göra ett avtryck i min gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
November 2007 >>>

Nätbutiker jag gärna besöker

www.broarne.se

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards