Alla inlägg den 26 februari 2008

Av S - 26 februari 2008 01:03


Nu måste jag bara, krypa ner till sängs, det känns som om klockan beter sig som på bilden ovan. Antagligen för att jag är så himla genomtrött

God Natt alla mina medmänniskor i vårt avlånga land!

Av S - 26 februari 2008 00:59

Min underbara Wilma, som fyller 6 år i maj. Tycker hon är så himla vacker!

Av S - 26 februari 2008 00:36

Har inte varit inne och skrivit på ett tag, har sååå mycket att göra med renoveringen/ombyggnaden. Det är nu i sluttampen, när man bara flyttar runt grejor, för att dom är i vägen. All tapetsering är klar. Skafferiet har jag slutmålat i dag.  Har inga dörrar på köksskåpen, dom är inne på fabrikslackning, kommer i slutet på den här veckan. Nya kylen/frysen kom idag, och är på plats. Nästan all målning är klar i kök/matrum, bänkskivan i oljad ek, 4,25 lång kommer också i slutet på veckan. Elektrikern har dragit trådarna till all el, han har kvar att koppla all el. Rörmokaren skulle kommit i söndags, men han vart förkyld, synd. Han hann ganska långt, när han var här i två dagar. mycket rördragningar mellan rummen, golvvärmen i vardagsrummet, elementen har han börjat sätta upp. Jordvärmepannan är på plats i pannrummet. I morgon ska golvet sågas upp på några ställen, vi ska förstärka (kortla), mellan planken. Sedan ska golvet slipas, efter det behandlas, vet ej ännu hur, har inte bestämt mig ännu. I vardagsrummet har vi kvar pyttelite målning, spackla betonggolvet, läcka det mörka stengolvet samt klä in trappen i vitek. Jag ser ljuset i tunneln,

Presentation

Du får gärna göra ett avtryck i min gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Nätbutiker jag gärna besöker

www.broarne.se

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards