Alla inlägg under januari 2009

Av S - 14 januari 2009 16:05

Den här underbart vackra bordslampa i fattigmanssilver för 1.279:-, har jag sett i en nätbutik, Lilja Living. Där dom har så mycket annat vackert också.    http://liljaliving.se  Ska bara övertyga min man om att vi måste ha denna vackra lampa !! ; )

Av S - 14 januari 2009 15:16

 Jag har stökat bort julen idag, vet att tjugonda Knut varit, det har inte varit nummer ett på min prioriteringslista. Men nu så är julen borta! Skönt, jag tycker det blir så himla rörigt med all julpynt! Ändå har jag inte haft så mycket denna jul. Nu är det tid för att bestämma oss för vilka möbler vi ska köpa till vardagsrummet! Soffgruppen vi har har nu, har  levt på övertid, den andra fåtöljen har redan gått hädan. Det ska bli så skojigt att få möblera upp rummet, bestämma tyger, eftersom det är nytt. Byggnationen har jag skrivit om tidigare, i början på 2008. Vill du se, varsågod!

Kram

Av S - 14 januari 2009 10:45

Home Sweet Home, jag är så lyckligt lottad som får bo där jag bor, skogen inpå knutarna, tystnaden m.m Det är inte så att jag upplever att jag måste vara ensam, utan jag väljer att vara ensam då och då. Det är bara nyttigt för själen, att bara vara jag. Jag har vänner, min stora familj som jag älskar så himla mycket. Jag önskar att alla mina medmänniskor, finge vara med sig själv ibland, få fundera lite, bara hoppa av ekorrhjulet och fundera på sin vardag. Med alla måsten, alla krav, m.m Man måste få ro, för att bena ut allting. Så att man frågar sig själv, vad vill jag, är det här nödvändigt m.m Jag tror verkligen att människan idag, behöve time-out, ett av mina favoritord. För den som inte vet, så är det en hockeyterm. Det betyder att lagledaren, begär time-out till domaren på 30 sekunder. Då kan laget komma på en ny strategi, hur man kan spela! Bra va! Nä nu ska jag sluta, med orden Carpe Diem

<3 Varma Kramar <3

Av S - 14 januari 2009 00:33

Halloj

Ja,  nu är jag tillbaks igen! Har haft min blogg vilande i snart ett år, ja 10 månader för att vara mer exakt. Kände för att börja igen. Klara, färdiga ..........!

Presentation

Du får gärna göra ett avtryck i min gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Nätbutiker jag gärna besöker

www.broarne.se

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards