Alla inlägg den 23 mars 2010

Av S - 23 mars 2010 22:51

Hej min Fina <3

 

Det senaste dygnet har inte varit särskilt muntert, när värken sätter in som värst, är det svårt att formulera sig och skriva positivt ... så om jag inte skriver på några dar ... beror det på det! 

 

 Min yngsta dotter skulle åka iväg ett ärende mitt på dan, då hängde jag på ... för då behövde jag inte köra själv, vi var sen på ICA handlade lite mat, specerier m.m,  råttorna satt ju och grät i skafferiet!  

Var ju tvungen att ta en sväng in på Erikshjälpen .... , det var ju tisdag ... dom har endast öppet tis, tors och lör!

Fyndade igen .... ett bordsur 135:- ,  inuti uret stod det handskrivet  " tillverkad av Carl Modén då 85år, år 1973" , spännande ... tänk om Carl visste att det står hemma hos mig nu ! Samt ett vitt lakan, 2 assietter med rosor på, ett gardintyg med rosmönster ( ska sy nåt fint av), envit  skål med lock i form av en tupp, ett litet gulligt förstoringsglas! Det andra kostade inte många korvören heller !M köpte flera fina kläder, som nya och två handväskor. Sen vart det hemfärd .... jag la mig och vila en stund, medan min minsting dammsög huset .... så gulligt av henne! Sen kunde jag inte låta bli att måla första lagret färg på bordsuret, naturligtvis vitt ;) Hoppas att jag känner mig alert i morgon, för då ska jag ge mig på bufféskåpet, naturligtvis vitt i shabby chic stil .... håll tummarna för mig! Känns bättre just nu, men ....! Kom på att jag ska lämna in min bil på service i morgon bitti kl. 7, då gäller det att strax krypa ner i slafen ...!

 

GOD NATT MIN VÄN OCH SOV SÅ GOTT <3

 

      

                       några  fynd idag         före,bara lite målat    ... ett lager vitt

 

Presentation

Du får gärna göra ett avtryck i min gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Nätbutiker jag gärna besöker

www.broarne.se

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards