Alla inlägg den 31 mars 2010

Av S - 31 mars 2010 10:42

Lägger upp några till fina loppisfynd <3


  

En stor porslinsmugg som fungerar som ytterkruka!

 

  

Ett litet rivjärn, som jag använder som ljuslykta!

 

  

En liten fotogenlampa, som jag målade om foten på,

tycker skärmen är så söt!

 

  

Ett hjärta på fot, som var rött, men som jag målade vitt,

 jag hänger halsband på det!

 

  

En söt liten gungstol, den var vit redan,

gullig att ha vitsippor i!

 

  

Fina gamla klädborstar som jag gillade endast 25:- på Erikshjälpen, fick sen se att det var i silver, ca. värde för båda 700;-, surprise!

 

Det finns så många fina begagnade pinaler som man kan återanvända, sånt gillar jag!

 

Soliga Kramar Vännen

 

 

Av S - 31 mars 2010 08:43

God Morgon min kära vän <3

 

Hoppas din sömn varit god och att du får en skönt dag i hälsans tecken <3


Läsarna och en jury i Vi i Villa har röstat fram Sveriges Vackraste Villa 2009 ...!  Av alla 770 tävlande bidrag vann den här villan som  ligger i Östersund ochden ligger på den högst belägna tomten på Frösön med 180 graders panoramautsikt över Åreskutan, tio mil bort, och in över de norska fjällen. Det är ett par med två barn, från Strandvägen i Sthlm som köpte tomten där 2005. Två år senare var bygget klart.  Villan är på 350 kvm i två plan, en 100 kvm stor altan över garaget, förråden, hobbyrmmet och vinkällaren.

Så himla nice tycker jag .... men ack för att städa dessa ytor, jag föredrar mitt lilla hus, som ligger här i skogen på en fridfull plats ...

 

OJ nu kom solen fram ... härligt. Ville bara visa detta hus för dig, önskar dig en underbar dag min vän!


KRAM <3

  

  


Av S - 31 mars 2010 00:11

 

 

Tänkte lägga ut lite mer pinaler som jag fyndat på loppisar .... ;)

 

 

                    

Presentation

Du får gärna göra ett avtryck i min gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Nätbutiker jag gärna besöker

www.broarne.se

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards