Alla inlägg den 1 december 2007

Av S - 1 december 2007 13:10

Satt igår kväll och såg IDOL, hade många delade känslor. Jag tycker att en Jury ska vara opartisk, men det var dom verkligen inte. Snacka om att frysa ut någon. Det tyckte jag att dom gjorde mot Andreas. Det kallar jag öppen mobbning. Särskilt Kirsti, vuxna människan. Jag tyckte att tjejerna var bättre igår kväll, men han är ju defenitivt inte dålig. Han är ju fruktansvärt bra, men tjejerna var bättre den kvällen. Jag önskar Andreas lycka till i framtiden, det är du värd. Jag tyckte segern var rätt. Jag tycker om både Marie & Amanda. Dom är bra på olika sätt, verkligen olika sångerskor. Oavsett vem av dom som vinner på globen, så kommer dom att glänsa som artister, jag tror att båda blir framgångsrika sångerskor. Vad som då skulle tilltala mig mest, om jag skulle måsta välja en av dessa stjärnor. Oj det var svårt. Jo, så här skulle jag tänka; Amanda har en otroligt annorlunda personlig  röst, men skulle jag se en hel konsert med henne skulle det inte bli några överraskningar, tror jag. Tror att hon skulle vara duktig i en musicaluppsättning. Hon har så mycket teater i sig, Marie  har ett så brett register på olika musikstilar, hon ger så mycket av sig själv, hon klarar ju av allt. Jag tror att en konsert med henne, vore som ett väckelsemöte, hon kan nog få fram mycket glädje hos publiken. Tjejen har ju ingen skolning i sång, men ändå är så skickligen, snacka om naturbegåvning. Jag menar att jag skulle nog längst där inne bli glad om Marie vann. Men inte besviken om Amanda vann. Jag önskar er verkligen lycka till i Finalen i Globen.

Presentation

Du får gärna göra ett avtryck i min gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2007 >>>

Nätbutiker jag gärna besöker

www.broarne.se

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards