Alla inlägg den 19 december 2007

Av S - 19 december 2007 23:46


Efter att jag hade varit hos frissan,  bar det av till Birsta City. Först till Ikea, där jag köpte några julklappar, vad det var kan jag ju inte nämna här, då blir det ingen överraskning. (den personen läser bloggen). Efter det till Barnens Hus. Sen var jag vrålhungrig, jag vill ju inte sumpa tid med att sitta och äta. Tog en stor räkmacka (supergo), kaffe och ett glas med två treo i, nästan på stående fot.  Läste igenom önskelistorna. Sen var det dags för kisspaus, sökte upp toan, det var skönt. Nu var jag "fitt for fait" igen. Jag var så smart denna gång, jag hade tagit med mig min "svart dramatenvagn", som naturligtvis är på hjul. Behöver inte bära massor av kassar, stoppar bara ner påsar/varor som jag köpt i vagnen. Blir den full (rymmer massor), går jag bara ut till bilen och lastar ut . Sen kan jag gå in igen och fortsätta. Jag ser att fler skulle vilja vara så smart som mig, att ha en dramaten. Jag kände mig ganska stressad idag, det tog lite lång tid vid kassorna i vissa affärer, där dom har inslagning av paket. Tycker att dom borde sätta ut bord utanför butikerna, så kan man köpa sin pappersbit/snöre vid borden och slå in själv. Jag själv, vill slå in mina paket hemma, har köpt många olika fina pappersrullar/snören. Tycker att det är lite av julstämmning med det. Sen var jag inne på massa andra butiker. När klockan började närma sig 20,00, hörde jag några prata om att ; vad skönt att det är öppet till 22,00. DET HADE JAG MISSAT, och jag som hade stressat!!! Tja, kanske jag lärde mig något.  Nu kunde jag iaf ta det lite lugnare, lämnade city 21,30. Tankade bilen först, for sedan hem den långa mörka vägen. Har lite dåligt mörkerseende, ja det gick bra, vips så var jag hemma, fyrtifem minuter senare.

Home Sweet Home!

Av S - 19 december 2007 01:52


Vilken smarrig morotskaka!


Presentation

Du får gärna göra ett avtryck i min gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2007 >>>

Nätbutiker jag gärna besöker

www.broarne.se

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards