Direktlänk till inlägg 30 mars 2010

Tisdag

Av S - 30 mars 2010 22:23

GoKväll min Kära Vän <3

 

Hoppas att du haft en rolig och händelsrik dag och kväll på alla sätt och vis!

 

Mia och jag for till banken, och till Erikshjälpen ... det är ju tisdag :) öppetdag!  Hittade en liten skål på fot i pressat glas, liten fin vit fyrkantig duk med grå brodyr och en helcool handväska. Mia fynda också!

 

Sen for vi in till Å och barnen en stund, kollade hur det var med dom, två av barnen är sjuka, feber och hosta ... det är så många härikring som är sjuka, med samma symtomer!

For förbi W och lämnade pengar för tuppewear som jag beställ, pinalerna kommer imorgon till henne, då ville jag lämna pengarna idag!

Sen for vi till Stöde, där minstingen klippte sig kort, urhäftig frisyr. Det är en frisörsalong i gamla stationshuset, tror att frissan ursprungligen är från Thailand, så himla duktig och billig .... 250:- för en klippning ... superbilligt! Hon har droppin, varje vardag 9-18. Mia var själv så nöjd!

 

Vart sen hemfärd, mamma ringde, vi prata en stund ;)

Det var dags för mig att bege mig till bygdegården, ett  inplanerat styrelsemöte kl. 19. Ganska många var med på mötet, vi grovplanerade inför våren och sommarens aktiviteter bl.a valborgsfirande, loppmarknad, kubbturnering m.m

 

Mitt barnbarn E, följde med mig hem efter mötet! Han ska få sova hos mig ( han säger min gangor) ( min farmor betyder det )hans mamma ska börja kl. 6 på jobbet i morgonbitti, men hon slutar vid 13 tiden, så han blir kvar hos mig under dan, ingen idé att stressa iväg till dagis dom timmarna.

Så nu ligger lilleman och sover i min säng, han tyckte att jag skulle ligga i farfars säng, för han ville ligga i min säng. Nu har jag satt mig här framför datorskärmen och tangenbordet en stund, få se hur länge det blir denna gång :) Tänk va söt och rar han är lilleman E, vet inte hur många gånger han sagt ikväll .... " min gangor, ja älska dig"

<tror faktiskt att jag ska måla första lagret färg (sthlmsvit) ovanpå greppgrunden, tar ju 6 timmar att torka den också, då kan jag måla andra lagret imorgon, smart va ... kanske skåpet är klart till påsk! 

 Den som väntar på något gott väntar aldrig förgäves :)

 

Kram <3

 

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 17 oktober 2012 01:51

    Kikar in en liten sväng ..... Omöjligt att somna, men jag försöker om en stund igen … kanske går det bättre då, ingen idé att ligga där i mörkret och glo i taket! Skulle kanske tagit mig ett glas varm mjölk med honung i, men nu...

Av S - 15 oktober 2012 23:44

  Hej Du Fina       Jag brukar ju vilja skriva i positiv anda, här i min blogg! Brukar inte vilja skriva och dela med mig av negativitet! Men i detta inlägg så kan jag inte låta bli. Hoppas med denna upplysning, att fler får upp ögo...

Av S - 14 oktober 2012 00:44

      Hej! Hittar du någon som jag Mitt namn är Fibromyalgi.Jag är en Osynlig Kronisk sjukdom och jag är  nu din följeslagare för resten av livet. Andra runt omkring dig kan inte se eller hota mig, men DIN kropp kan känna mig. Jag ...

Av S - 13 oktober 2012 04:14

  Kan inte sova, jo, jag har ju förståss sovit ett par timmar, men det räcker ju inte, förhoppningsvis kanske jag blir trött efter en stund vid tangentbordet. Jag vet att jag har skrivit om detta förut, men det kan inte hjälpas, jag gör d...

Av S - 10 oktober 2012 15:41


  Hej Min Vän       Hoppas du har det bra, och att hösten är snäll mot dig.       Har Du tänkt på att ...... Ett leende kostar ingenting, men ger så mycket. Det berikar dom som möts av det, utan att göra den som ger det fa...

Presentation

Du får gärna göra ett avtryck i min gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Nätbutiker jag gärna besöker

www.broarne.se

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards