Direktlänk till inlägg 11 oktober 2011

Första tupperware-partyt .....

Av S - 11 oktober 2011 23:37



  



Har nu varit hemma några timmar,

efterlängtad av voffsingarna mina.


 


Hade varit i Fränsta på Tupperware-party hemma hos

minstingen, det var hennes första egna party.



  


Riktigt trevligt hade vi, summa sumarum vart

det 8 gäster. Samt lilla Lewisia, som underhöll oss

tillsammans med kattungen Ville ... kissen fick tokfnatt,

vad vi skrattade åt den. Den vart nog lite hispig

när det var så mycket folk.


Det hade kommit många nya plastvaror, sen jag var på tupperware-party sist, måste vara två år sen kanske.

Ganska dyra grejer, men otroligt hållbara.


Beställde dessa varor.


  


Har flera av dessa burkar sedan tidigare,

men så användbara


 



En vitlökspress



Såg denna bild på nätet, vad man mer kan

använda tupperware till, en fladdermusfångare.


  


Jag avstår nog att använda min burkar till det.


  


Minstingen bjöd på en utsökt hallon/blåbärspaj,

med vaniljsås, och förståss kaffe.


Du bjöd på ett riktigt trevligt party.



  


Älskade Minsting


 


 
 
Ingen bild

Stefan

12 oktober 2011 01:21

Haha, vad fin du är Silvana :)
Kul att ni hade roligt.
Hoppas på att få se er igen snart, både dig och Mia (och Johnny och Patrick såklart). Gunnar träffade jag nyligen och vi lyssnade på Stones och Mellencamp när han var och fixade golvet.
Lägenheten har blivit riktigt fin. Det är så att man utbrister det för sig själv när man går runt härinne nu. Det är bonade golv och polerade golvlister och fint möblerat osv. Och snart är den "ur världen" så att säga.
Jag är så glad att få ha träffat dig så mycket det senaste året, och ser fram emot att antingen åka upp eller att du kommer ned igen.
Och en annan grej, jag har följt Svenska Hollywoodfruar i år och tycker att Gunilla Persson är helt underbar. Hahaha. Jag tror faktiskt inte att hon är på riktigt, det vore ju för hemskt (med tanke på barnet). Nej, hon måste vara ett missförstått geni och jag hoppas att man får se mer av henne i framtiden, om jesus så vill :P Och även Maria har ju varit en fröjd att följa, men det var ju givet. Har varit kul att börja följa i alla fall.
Nej, nu blev detta längre än jag hade tänkt, ville bara kommentera och säga att jag saknar dig och hoppas att vi ses igen snart. Du får också smsen från mäklaren hoppas jag och underrättas av Helena. Det är på gång nu kan mn säga. Hörs!

S

11 november 2011 22:38

Hej Kära Stefan. Vad gullig och lång kommentar från dig, sååå himla roligt. Att ni inte glömmer bort mig där nere. Jag glömmer inte er vill jag lova, mina underbara

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 17 oktober 2012 01:51

    Kikar in en liten sväng ..... Omöjligt att somna, men jag försöker om en stund igen … kanske går det bättre då, ingen idé att ligga där i mörkret och glo i taket! Skulle kanske tagit mig ett glas varm mjölk med honung i, men nu...

Av S - 15 oktober 2012 23:44

  Hej Du Fina       Jag brukar ju vilja skriva i positiv anda, här i min blogg! Brukar inte vilja skriva och dela med mig av negativitet! Men i detta inlägg så kan jag inte låta bli. Hoppas med denna upplysning, att fler får upp ögo...

Av S - 14 oktober 2012 00:44

      Hej! Hittar du någon som jag Mitt namn är Fibromyalgi.Jag är en Osynlig Kronisk sjukdom och jag är  nu din följeslagare för resten av livet. Andra runt omkring dig kan inte se eller hota mig, men DIN kropp kan känna mig. Jag ...

Av S - 13 oktober 2012 04:14

  Kan inte sova, jo, jag har ju förståss sovit ett par timmar, men det räcker ju inte, förhoppningsvis kanske jag blir trött efter en stund vid tangentbordet. Jag vet att jag har skrivit om detta förut, men det kan inte hjälpas, jag gör d...

Av S - 10 oktober 2012 15:41


  Hej Min Vän       Hoppas du har det bra, och att hösten är snäll mot dig.       Har Du tänkt på att ...... Ett leende kostar ingenting, men ger så mycket. Det berikar dom som möts av det, utan att göra den som ger det fa...

Presentation

Du får gärna göra ett avtryck i min gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Nätbutiker jag gärna besöker

www.broarne.se

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards