Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av S - 17 augusti 2011 12:51


Hejsan på dig min fina vän


 


Skönt väder, det har varit sol hela morgonen.

Det trodde jag inte efter kvällen och nattens regnskurar ...

ja skurar och skurar .. det riktigt öste ner stundtals.

Känner ändå att hösten är på intågande, den är nog bara här och nosar.

Jag vill fortfarande tro att juni, juli och augusti är sommarmånader. Sommarplanten blommar ju fortfarande och ingen frost har ännu tagit ihjäl dom. Även om det någon natt endast har varit +3 grader.



  


      


    


Mina kryddväxter har jag använt mycket,

faktiskt ganska roligt att plocka in olika kryddor i sitt kök

 ... och använda i matlagningen.

Nästa år ska jag göra iordning ett land med många olika kryddor.


     


Tro vad jag nu ska hitt på nu ...

Jo jag ska baka lite idag också ....

prova göra något glutenfritt ...

ev. kokostoppar ... hittade ett recept i Leilas blogg


Ha en fortsatt trevlig eftermiddag Min Vän


 



Presentation

Du får gärna göra ett avtryck i min gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Nätbutiker jag gärna besöker

www.broarne.se

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards