Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av S - 23 augusti 2011 23:48



   

  

 

 

Det är faktiskt något speciellt med 1 års-dagen ...

innan så var det lilla barnet bara månader ... !  

Vad mycket som händer under alla dessa

månader innan 1 års-dagen kommer.

 

 

 

Nyligen firades mitt näst yngsta barnbarn

Lewisia´s 1 års-dag.


 

 

 

 

Tycker inte det var så länge sen som

Lewisia välkomnades till världen.

1 år går otroligt fort.

 

 

  

 

 

Självklart så ville ju farmor att  lillprinsessan

skulle få rosa paket m.m

 

 

  

 

             

 

 

Det bjöds på mycket gott kalasfika

 

 

  

 

 

Det tyckte nog födelsedagsbarnet själv

 

 

  

 

Underbara älskade unge!

 

 

(som du nog vet, bara att klicka på bilderna så blir dom större)

 

 

 

 

 

Av S - 23 augusti 2011 00:46


 



Idag tränade jag mina voffsingar Wilma och Mela ute på gårdplanen. Det gick extra bra idag ...

undra om det var för att ...

jag hade skurit gårdagens grillade biffar

i småbitar och som mutgodis 

 

Dom var då väldigt motiverade idag.

 

 

  

 

 

                     

              

             Här är min Älskade och Vänliga Wilma

som nu är 9 år och 3 månader gammal.

Gammal och gammal ... det sägs ju att boxern förblir ung hela livet, pga. sin energi . Ser du att Wilma är en ängel i en gangsters kropp

 

 

          

 

Här kommer ju min bebies Mela ( Bromelia) som nu är 1½ år gammal. Full i bus, otroligt snäll vill gärna ha närkontakt och gosa.  Börjar bli riktigt lydig och hörsammad. 

Tänker ibland när jag hört att Bullmastiff är en "gradios soffliggare " antagligen menas det med att dom är lata ... men inte min Mela ... hon tror nog hon är en Boxer, för att hon umgåtts i Wilma livsskola !  

 

 

 

Nu ska jag krypa ner och invänta sömnen

 

God Natt å Sov så gott  

Kära Du   

Presentation

Du får gärna göra ett avtryck i min gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Nätbutiker jag gärna besöker

www.broarne.se

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards