Alla inlägg den 2 oktober 2012

Av S - 2 oktober 2012 23:35



Hej Min Vän och på Återseende.


 


Nu har jag inte bloggat på ganska så länge, haft sk. bloggtorka,

som det så fint brukar kallas, när man inte orkar blogga,

eller  om man tar en paus, Ja ... inte från sitt liv, men från skrivande om sitt liv.


   

 

 Ja, allt pågår ju i och omkring ens liv, oavsett om jag knappar in orden på tangentbordet.

Men ibland kommer man till olika skeenden i livet, då det är viktigt att lyssna inåt,

så är det för alla antar jag, eller kanske borde det vara så. Jag känner att

det är viktigt och skönt med s.k pauser, för mig. Så jag kan ägna mig åt,

 eftertänksamhet, känna efter vad jag vill. Hur jag vill att färden,

på min livsresa ska bli så bra som möjligt. Eftersom jag har mycket värk,

och att jag är en väldigt emotionell medmänniska, så behöver jag lugnet,

för att hämta energi.  Ibland en kort tid ibland längre. Nu lät väl det här

väldans flummigt, men inte då .... kloka val av mig.

För det här är ju min sanning,

mitt kloka sätt att vara omtänksam mot mig själv.

Om jag inte tänker på mig själv, vem annars gör det bäst ...

Jo den som känner mig mest ... jag själv förståss hihi.


 


Jag ska fortsätta skriva i min blogg...  om mina tankar, mina åsikter,

inredning, Shabby Shic, loppisar, pyssel som sagt allt mellan himmel och jord.

Det har ju även hänt lite under min "torka" både mycket positivt,

och även mindre positivt, som jag berättar sen.  


Vore jätteskoj om du ville följa min blogg igen


 


Nu ska jag gå och knyta mig, en dag imorrn också.


 

God Natt och Sov Så Gott Kära Du

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Du får gärna göra ett avtryck i min gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Nätbutiker jag gärna besöker

www.broarne.se

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards