Alla inlägg den 17 oktober 2012

Av S - 17 oktober 2012 01:51

 
 
Kikar in en liten sväng .....
Omöjligt att somna, men jag försöker om en stund igen
… kanske går det bättre då, ingen idé att ligga där i mörkret
och glo i taket! Skulle kanske tagit mig ett glas varm mjölk med
honung i, men nu råkar det vara så att det värsta jag vet
är mjölk … huvva jag ryser vid blotta tanken ;) 
När det är tyst och stilla så kommer ofta tankar & tänkvärdheter ♥
 
 
 
Härligt när den där glada känslan infinner sig ibland,
när man möter de rena, ärliga, sanna människorna som vågar
vara människa utan efterkonstruktioner, omformuleringar,
masker, murar och sju helvetes mycket fasad. Dom som vågar
leva sina liv på känn och som håller livet i handen och tror på
sig själva och omvärlden.
Dom som ger blanka f-n i hur de uppfattas,
dom är bara sig själva och störtsköna, gillar att spontankramas
istället för att utvärdera någon ”uppifrånochner ” som dom
träffar på! Nattens tanke kanske landar i just om vi möter
våra medmänniskor med ett öppet sinne och förståelse på
samma sätt som du själv faktiskt vill och förtjänar att bli bemött?
Nu ska jag försöka gosa ner i kudden, och räkna får eller
kanske hjärtan, jag har faktiskt en vurm för hjärtan,
dom säger så mycket.
 
        
 
God Natt Fina Du önskar att du får sova gott, antagligen sover du redan gott och drömmer vackra drömmar …. Det ska jag snart göra, lång dag imorgon ♥ Kram
 
 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Du får gärna göra ett avtryck i min gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Nätbutiker jag gärna besöker

www.broarne.se

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards