Alla inlägg under februari 2008

Av S - 8 februari 2008 23:58

Jag tyckte verkligen att det var rättvist att Dilba åkte ut i Lets dance, inte för att hon är dålig, utan att det fanns de som var bättre än henne i kvällens program. Bland annat Tina (mat-Tina), vilken frisk fläkt, och dansa kan hon absolut, blir bara bättre för varje gång tycker jag.

Av S - 8 februari 2008 23:32


Jag blir så vansinnigt trött på att se rubrikerna om Tito Beltran. Nu handlar det om att han " inte kan sjunga för sin son", värsta snyftisen, who cares. "Jag har tänkt ta mitt liv", säger han till Expressen. Han tycker att det är så tungt, det han blivit anklagad för. Om du är oskyldig, Tito, behöver du ju inte oroa dig. Vet du vad det värsta du kan göra, mot dina barn. Jo, att medvetet ha ihjäl deras far. Det är en av de värsta synder man kan begå. Det skulle också vara fegt, att bara smita ifrån. om du inte gjort det, får du stå på dig. Vi har ju ett fungerande rättsväsende, är man oskyldig så frias man, är man skyldig, så får man sona sitt brott. Så enkelt är det. Sluta visa upp dig i tidningarna gråtande, ömkande och hatisk mot Svenska samhället, du beter dig som ett litet barn, som lägger sig på golvet när det inte får som det vill! Det är ju löjligt att du ska visa upp dig lipande i tidningen, för att du inte kan sjunga för din son. Vet du hur du upplevs, Jo, patetiskt! Ju mer du håller på , så blir du bara förlöjligad, hörde ett skämt om dig på gay-galan.

Be a man


Av S - 8 februari 2008 01:00


Nä, nu är det dags att krypa till kojs. Ska till Ikea med min dotter och 2 av mina barnbarn imorgon. Ska köpa furuhyllor med konsoller, som jag sen ska måla antikvita, och ha i mitt kök. Köpa glödlampor är ett måste när man far till Ikea, så billiga som dom är. Kanske slinker det ner en och annan pryl också, få se!

Natti natti alla medmänniskor där ute

Av S - 8 februari 2008 00:53


Dom här ljuvliga kaffekopparna måste jag bara införskaffa,  när renoveringen/utbyggnationen är klar. En present till mig själv, kanske.

Av S - 8 februari 2008 00:49



Den här söta teservisen skulle jag vilja ha, inte för att jag dricker så mycket te, men hade jag den så skulle jag kunna dricka mer te.

Av S - 8 februari 2008 00:44


Det här är absolut den fulaste lampa jag sett, undrar vem som kan tänka sig köpa en sådan gräslig granlampa, "inte en kotte", hi hi. Om någon mot förmodan är intresserad, så hittade jag den på www.cinqcinqdesigners.com

Av S - 8 februari 2008 00:18

Vet du inte vad du ska köpa i present till din pojkvän som har allt, kanske han är mekaniker. Här kommer ett tips; Ett set om 4, kniv, gaffel, matsked och dessersked, material stål, dom ligger i en liten förvaringspåse i tyg. www.unsaleable.com

Av S - 8 februari 2008 00:11


Vilken underbart söt kopp/fat, insidan är formad som ett hjärta. kanske något som jag kan ge till någon på alla hjärtans dag.   www.bitsandpieces.com                    

Presentation

Du får gärna göra ett avtryck i min gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Nätbutiker jag gärna besöker

www.broarne.se

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards