Alla inlägg under mars 2010

Av S - 16 mars 2010 21:54


Hej min vän.


Genom att påminna oss själva
om att vi har mycket att vara
tacksamma över, lär vi oss att
förstå att allt det goda vi har i
livet inte är självklart.

(Källa: Mia Törnblom)

 

Kloka ord från min stora förebild Mia Törnblom.

Jag har varit på många föreläsningar som Mia haft, både i Stockholm och i Sundsvall, även tv-inspelning ( Törnblom&Nyberg). Har även läst alla hennes böcker,  kan verkligen rekommendera alla hennes böcker. Hon har hjälpt mig på traven... många gånger utan att hon själv vet om det! Jag tar till mig det som passar mig, i mitt liv. När det är något som känns svårt, när jag hamnar i ett dilemma ... så brukar jag "sätta henne på min axel" och tänka ; hur skulle Mia tänkt i den här situationen! Oftast blir tanken klar som korvspad!

 

Kram till dig min vän  

Av S - 16 mars 2010 19:23

Hej Kära Du .. <3

Hoppas allt är bra med dig! Jag  älskar att våren är på intågande, känner att energin är på topp ..... Nu gör jag ett tappert försök igen .... att starta upp min blogg! Kanske tredje gången gillt. Har facebook, men känner att jag inte kan skriva så mycket som jag vill ... därför är min blogg ett perfekt alternativ. Känner att jag  fått flyt  med fingrarna över tangentbordet ... då är det skoj. Fortsätter att skriva om allt möjligt mellan himmel och jord .... som ligger mig nära om hjärtat!  Inredning i Vitt Shabby Chic blandat med nytt, loppisar, second hand,  mina hantverk, hobbies, vänskap m.m  Jag gillar och ogillar saker och ting, som jag antagligen kommer att skriva om här på min blogg  .... och det är min egen åsikt ... !


Varma Kramar från mig till dig   

Presentation

Du får gärna göra ett avtryck i min gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Nätbutiker jag gärna besöker

www.broarne.se

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards