Alla inlägg under december 2007

Av S - 12 december 2007 03:48


Britta låg på sin dödsbädd och bredvid vakade maken, Rune, vid hennes sida. När han stilla tog hennes hand i sin rann en tår stilla längs hans kind för att slutligen droppa ner på hennes panna och väckte henne ur hennes slummer. Hon tittade upp på sin man och hennes torra läppar rörde sig:- Åh, Rune, stönade hon svagt.- Ssssh, älskling, sa han. Sov vidare du. Försök inte prata.- Men, Rune, fortsatte hon, det är en sak jag måste erkänna.- Nej då, du har inget du måste erkänna. Allt är bra. Sov du.- Men jag måste få dö i frid, Rune. Jag har varit otrogen mot dig. Med din bror,   din bäste vän och till och med din far.Rune log ett matt leende mot sin hustru och strök ömt hennes bleka kind:- Plåga inte dig själv, raring. Jag vet allt om det där. Varför tror du att jag förgiftade dig?

Av S - 12 december 2007 03:28


Vad skönt att inte alltid pengar styr. Det här klarade han sig inte ur, hur många valser han än tog. Jag pratar förståss om plastikläkaren Carl Troilius. Han fick 3,5 år fängelse. Han är också misstänkt för övergrepp i rättssal. HAN är inte nöjd med domen, vem har frågat honom. Han har utsatt den 23 åriga tjejen för så förnedrande saker!  Han borde ha tänkt med det stora huvudet, men icke, antagligen med det lilla huvudet, innan han utförde denna förnedring. Jag tycker så synd om hans fru, så utskämd hon måtte blivit. T.o.m försökta han få sin son, att ljuga för honom. Stackars hans barn. Ta genast av honom läkarlegitimationen, bums.

Av S - 12 december 2007 02:44


Jag tror ju inte att det bara är ICA butikerna som fuskar. Alla matvaru- butikerna försöker nog, allt vad dom kan för att tjäna mera pengar, på oss konsumenter. Nä, det kan dom ju inte erkänna. Jag skulle aldrig falla mig in att gå in på ICA och köpa kött. Jag tycker även  ICA´s logga nu står för något annat, än den fräscha butik som jag tyckte förr. SKÄMS PÅ DIG SOM STÅR DÄR OCH MAL KÖTTFÄRSEN; du köper väl inte den själv förstår jag.

Jag är så glad för att min make och son, är så duktiga jägare, vi har vårt på det torra. Aldrig att det skulle slinka ner något än rent kött i min kvarn.

Av S - 12 december 2007 02:33




Jag har en stor längtan, det är att få ett badkar. Har bara en dusch. Vi ska renovera badrummet, efter att vi är klar med vår utbyggnad. Då ska det bli ett enkelt badkar, ett gammalt hederligt. Skönt att få ligga i ett varmt/hett skumbad, i ett mörkt badrum med massa ljus brinnande, det måste vara relaxande, för mig, jag med min ständiga värk. Jag längtar !!!!

Av S - 12 december 2007 02:27


Åke kom hemstapplande efter sitt nattskift i gruvan. Han ragglade in i sovrummet, där hans fru låg med täcket över huvudet. Åke sjönk ner i sängen, blev sugen och satte på frugan bakifrån. Efteråt blev han hungrig och släpade sig ut i köket för att ta sig en macka. Där stod hans fru och pysslade med frukosten.- Va? Jag satte ju på dig inne i sovrummet alldeles nyss!?- Oh herregud!, skrek frugan, Det är ju min mamma! Hon kom igår och lånade din sängplats inatt.- Mamma!, skrek hon när hon rusade in i sovrummet, varför sa du ingenting när han började?- Hörru du, morrade modern, jag har inte pratat med den idioten på 20 år, så varför skulle jag börja nu?

Av S - 8 december 2007 23:50

Ikväll är jag så vansinnigt trött. Tror jag ska lägga mig före tolv någon kväll, det skulle i varje fall inte skada. Vill bara önska alla ni där ute, God Natt och Sov Sött!

Av S - 8 december 2007 19:50


Nu har jag precis sett ett favoritprogram. Svensson Svensson. Allan Svensson är sååååå rolig. Personen Gustav Svensson är underhållande och rolig att titta på,  man skulle själv bli tokig, om man levde med en sådan make!!!

Av S - 8 december 2007 00:43


STORT GRATTIS till en underbar  STJÄRNA  MARIE PICASSO.

Vinnare av idol 2007. Du är så jäkla bra, inte bara som artist, utan som människa också. Jag tror att du kan bli en stor förebild på ett positivt sätt, för alla ungdomar, naturligtvis för alla åldrar. Jag bara rööös, när du sjöng. Lycka till i framtiden, Marie.



Presentation

Du får gärna göra ett avtryck i min gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2007 >>>

Nätbutiker jag gärna besöker

www.broarne.se

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards