Alla inlägg den 5 januari 2008

Av S - 5 januari 2008 08:11

Jag tycker så fruktansvärt synd om Britney Spears, läste att hon var på väg till akuten , i ambulans, någonting hade hänt i hennes villa. Vilka gamar paparazzi är, hur många paparazzifotografer som helst utanför bakrutan på ambulansen, för att försöka få en bild. Jag är väl inte så förtjust i hennes låtar, eller som hon ibland har uppfört sig, "enl. pressen". Jag vet ej! Fy skäms på er paparazzifotografer, för att ni jagat denna människa, Ni är medskyldiga till detta människoförfall. Skänker värme till ditt hjärta Brittney. Jag önskar så att du ska lämnas ifred.

Kämpa på Britney

Av S - 5 januari 2008 07:34

Grattis Ulf Larsson till din förlovning med Lillemor Torsslow på Nyårsafton. Hoppas att du får känna den lycka du är värd.


Av S - 5 januari 2008 02:22

Jag undrar vad som rör sig i en våldtäktsmans huvud, antagligen ingenting i det större huvudet, enbart i det mindre. Hur sjutton funkar män, vad är det som gör att man kan bruka våld och förnedra en kvinna, med bl.a våldtäkt, kallas grov i vissa fall. Att flera killar i grupp förgriper sig på en kvinna. Hur är ni funtade i skallen. Jag läste igår om ännu en våldtäkt i Bro, på en ung 16 årig flicka. Vid 6-tiden i morse skedde en våldtäkt på söder i Shlm, en man våldtogs av en annan man. Det händer våldtäkter någonstans i Sverige varje dag. Vad har man för rätt att förgripa sig på en annan medmänniska, vi ska väl hjälpas åt här i världen. Varför ska vi människor vara oroliga över att gå ut kvälls/nattetid, allas rätt på jorden. Jag blir så förtvivlad när jag läser om sådant. Men det går ju inte att blunda. Jag vill skickar värme till edra hjärtan, ni som blivit utsatt av dessa män, på ett eller annat sätt!

Svara mig gärna om du vet?!?!

Vi måste få mer girlpower


Presentation

Du får gärna göra ett avtryck i min gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2008 >>>

Nätbutiker jag gärna besöker

www.broarne.se

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards