Alla inlägg den 7 januari 2008

Av S - 7 januari 2008 22:35


Tack så mycket, Kajsa Bergqvist. För all den underhållning du har gett oss, när man suttit klistrad vid tv-rutan och hållit tummarna! Kanske får vi se dig i något annat sammanhang inom friidrotten, vi får se! Lycka till  i framtiden, och grattis till giftemålet med Måns.

Av S - 7 januari 2008 21:59

Jag tror att Sverige har fått den största divan någonsin, Tito Beltran.

Eller så mår han inte bra.

 Han hävdar att han är oskyldig till anklagelserna han utsatts för. Det är en enda stor komplott – som en före detta anhörig, en åklagare och flera kända svenskar ligger bakom, säger han.

Jag har haft 20 härliga år i Sverige, men nu har jag även fått se dess baksida – och den är värre än vad den chilenska var under diktaturen, säger Beltran till Expressen.

Har han ingen skam i kroppen. Hur kan han jämföra Chiles diktatur och Sverige, väldigt märkligt.

Kommer ihåg första gången jag såg honom på tv, en välgörande gala. För ca. 20 år sedan. Dom presenterade honom så fint,som killen från Chile. Alla tyckte om honom och hans sång, vilka röstresurser. Sverige och Svenska folket tog emot honom med öppna armar.

Det är i och för sig bara han och barnflickan som vet vad som hänt. Men det är verkligen inte första gången det är skriverier om hans humör. Man kan inte skylla på alla andra när något händer, alltid hävda att man är oskyldig. Och det handlar verkligen inte om att han kommer från Chile. Alla är vi människor, och alla måste stå för vad man gjort.


Av S - 7 januari 2008 07:54


Jaha nu var det morgon igen. I och för sig har jag inte sovit så många timmar. Men det ska väl funka, jag kan ju lägga mig och ta en liten lur, lite senare i dag. Varit ute på en liten promenad nu på morgonen. Min  tjej katt är så rädd för min dotters katt(också tjej, yngre), vi bor på samma gårdsplan. Båda är steriliserade!  Hon sitter bara på förstukvisten vågar inte gå över gårdsplan. Då blir inga behov uträttade. Jag får bära henne över gårdsplan, gå mot skogen.. Där sätter jag ner henne, då går hon med mig ( som en liten hund), jag liksom rastar henne. Då gör hon behoven. Sen när jag går hem, följer hon efter, hon är liksom trygg med mig. Sen följer hon mig in. Då behöver jag inte vara orolig att hon gör ifrån sig inne. Hon har gjort det ett par gånger. Jag har även en kastrerad hankatt. Min tjejkatt var borta 10 veckor i sommras, jag var så olycklig, tills någon ringde och berättade att hon hade kommit dit, den dagen. Jag for dit omgående, hon vart sååå glad att se mig, och jag att se henne.

Nä. nu ska jag sätta på kaffepannan!

Av S - 7 januari 2008 02:54



GOD NATT MINA  MEDMÄNNISKOR, OCH SOV HÄRLIGT GOTT, FÖR DET KOMMER JAG , DET ÄR DAGS NU.

Av S - 7 januari 2008 02:42

Nu när jag börjar med min GI metod, Får ni gärna ha små tips, ideer, skicka mig enkla recept som ni vet funkar. Jag skulle bli såå himla lycklig/glad om någon människa svarade, det är svårare när man är ensam.

tyck gärna till, Jag skulle bli glad/ :)


Av S - 7 januari 2008 02:24



Nu ska jag försöka sova igen, har försökt, men misslyckats. Snart är det morgon, och då jag ska börja med GI metoden, bort med kolhydrater, bara 5g/100g. Men allra svårast är att vara utan choklad. Jag har använt mig den här metoden förra våren. Gick då ner 7 kg, på en månad. Sen började alla kalas/bröllop, du ville man ju unna sig. Sen var man ju i det där ekorrhjulet igen. Så länge jag håller mig till GI, ska jag  inte klaga, man äter gott. Jag mår bra av den, sötsuget försvinner, för man håller sig  längre mätt. Prövade en gång mitt i dieten, att ta en kokosboll, me hugaligen alldeles för söt och sliskig. Jag ska inte klaga, för jag har ett val!  Tycktes mig märka att min värk vart mindre, jag vart lite alertare. Min ena dotter ska också pröva denna diet. Jag vill inte enkomt bara gå ned i vikt, jag vill röra mig smidigare, känna mig bättre för min egen skull. Det är inte för någon annan människa. För min man tycker att jag är fin som jag är, går jag upp i vikt, så blir det mer att tycka om, anser han. Lite skämt åsido, han vill ju att jag ska må bra.

Ni får förstått heja på mig, det skulle vara kul!

Presentation

Du får gärna göra ett avtryck i min gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2008 >>>

Nätbutiker jag gärna besöker

www.broarne.se

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards