Alla inlägg den 28 januari 2008

Av S - 28 januari 2008 12:10

Sitter här en liten stund, har läst tidningarna. Tänkte gå in här och titta om någon kanske hade lämnat någon kommentar, men ack nej. Tråkigt, det vore roligt om man kunde få en kommentar då och då, jag har ju fått det, men inte så ofta. Ni är så välkomna att skicka en hälsning, det skulle göra mig glad! Jag har tvättat panelväggarna med målartvätt i köksdelen på förmiddagen, ska nu fortsätta skjölja dom, sedan spackla det som behöver spacklas. Sedan ska jag grundmåla, sist men inte minst så ska jag måla dom stockholmsvita. Skafferiet är snart färdigbyggt, ska sedan målas samma färg.


Ha en fortsatt trevlig mina medmänniskor där ute!

Av S - 28 januari 2008 01:49

Har nu kommit hem, från en snabbtripp till huvudstaden. Min systerson fyllde 30år. Ja, egentligen fyller han inte föränn idag. Men vi firade lite tidigare, i lördags. Vi överraskade honom, vi var ca 25 personer(släkt). Vi hade med oss tårtor, bröd. Vi hade köp en jättefin och bra kaffemaskin, med olika funktioner till honom. Vi hade jättetrevligt. Var iväg och åt plankstek allihop på en lokal pub. Supersmarrigt.Men jag säger borta bra men hemma bäst. Det stämmer verkligen. Har fuskat några måltider, i helgen, men nu var det kalas, då hade jag bestämt att allt förfaller inte om jag fuskar någon dag/dagar. Så idag är jag tillbaka med GI-måltiderna. Det ska inte vara några problem med det. För jag är ändå duktig, trots lite fusk. Det måste väl vara mänskligt att fela. Nä nu ska jag krypa ner i sin egen sköna säng här hemma hos mig, det ska bli så skönt.

Natti Natti alla mina medmänniskor där ute!

Presentation

Du får gärna göra ett avtryck i min gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2008 >>>

Nätbutiker jag gärna besöker

www.broarne.se

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards