Alla inlägg den 16 januari 2008

Av S - 16 januari 2008 22:35


Smart Uffe, att styla om dig, det tror jag att du kommer längre på, i Let´s Dance. Även om jag inte tycker att det ska hänga på utseendet, men krasst så gör det ju det.  Du vart ju riktigt stilig i kort hår. Jag håller tummar och tår för dig, jag tycker du är värd det!

Lycka till Uffe

Av S - 16 januari 2008 22:03


Jag såg Carolina Gynnings program " I huvudet på Gynning", på Webb-tv idag. Det går ju på kanal 5, kunde inte se det igår. För vi renoverar rummet, så tv,n, ( med canaldigital), är nedmonterad i det rummet. Den andra tv,n i mitt rum, (Viasat), sänder ju inte Kanal 5. Det var väl inte världens bästa program, men jag gillar tjejen så mycket, bara att lyssna på henne är underhållning. Ett naturbarn, helt enkelt. Ska fortsätta se programmet, ser fram emot nästa.

Go Girl

Av S - 16 januari 2008 21:43

Jag har börjar känna av, att jag håller på med GI-metoden. Jag har inte ställt mig på vågen, man kan lätt bli stressad av vågen. Känner av det runt midjan, den minskar i omfång. Jag har kommit på att jag har börjat älska avokado, i alla möjliga variationer. Dricker väldigt mycket vatten , ibland med äppelcidervinäger. Nu har det gått 10 dygn. Jag är faktiskt jätte duktig, tycker jag själv.

På väg

Av S - 16 januari 2008 21:14


Förra månaden vann bloggen "Ung Mamma", i Alltombarn. Nu är det dags för att rösta fram januari´s bästa barnblogg. Du kan gå in och rösta på www.alltombarn.se , den håller på till 23 januari.

 

De nominerade bloggarna

Annas Kaos http://www.annaskaos.blogspot.com/

Idépappan http://idepappan.blogspot.com/ Grannfrun http://grannfrun.blogspot.com/

Lillasysteryster http://lillasysteryster.blogspot.com/

Barndietisten.sehttp://barndietisten.se/

Då kanske din favoritblogg vinner!

Av S - 16 januari 2008 21:02

Tänk om det vore så enkelt som den lilla tjejen nedan, förklarar för sin mamma vart maten tar vägen. Om man själv kunde fördela den i kroppen! hihi. Då skulle man få den perfekta kroppen utan operationer.


Citat av en liten flicka till sin mamma;

- Mamma jag orkar inte gå längre. Jag åt så lite mat på dagis. Det åkte bara ner i magen, inte i benen. :)

Av S - 16 januari 2008 14:49


Om du har hur mycket pengar som helst och inte vet vad du ska göra med dom. Då kanske du ska kolla på den amerikanska nätshoppen www.poshtots.com, kanske det är något för dig. Där säljer dom helt otroliga leksaker för barn, till helt otroliga priser. Ex. En lekstuga i Viktoriansk stil, endast 145.000:-  Ja, det finns ju människor med så mycket pengar så dom inte vet vad dom ska göra med dom. Då väljer många att lägga pengarna på dessa materiella lyxprylar. Jag själv tycker inte det verkar klokt.

Är lyxprylar lycka eller?.....

Av S - 16 januari 2008 14:42


Jag skulle vilja att Inredningsarkitekten Frida Wanselius även kallad Room Service-Frida, fick ett eget program. Där man fick lära sig mer om inredningsstilar och olika tips/ideér. Jag tycker att hon har haft så otroligt bra projekt i room service. Hon är nog en väldigt bra människokännare, det påverkar hennes arbete med dom olika projekten. Hon vet precis vad som passar personen/personerna.

Mer Frida på tv.

Presentation

Du får gärna göra ett avtryck i min gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2008 >>>

Nätbutiker jag gärna besöker

www.broarne.se

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards