Alla inlägg den 31 januari 2008

Av S - 31 januari 2008 20:09


Det är så härligt nu när man ser att utbyggnationen och renoveringen börjar närma sig sitt slut. Nu är tapeterna upp i matrummet, inte fondtapeten. Den ska jag sätta upp efter att nya jordvärmepannan är insatt i pannrummet. Dörren ska då sättas fast in till pannrummet. Sen ska jag sätta upp min supersnygga fondtapet. Sista strykningen av all väggpanel  sker i morgon. Dörren till mitt nya platsbyggda skafferi ska målas, ska även måla alla hyllor och insidan av skafferiet. Allt har målats i antikvitt(stockholmsvit), förutom fönster, tak, inne i skafferiet, som har målats i vitt. Sedan är det bara slipning av furugolvet, samt lutbehandla det. Det är klart, skåpen i köksdelen är ju inte färdiga än, ska nog lämna in dom på sprutlackning. Förlänga min körsbärsbänkskiva. Det börjar snart att bli klart i vardagsrummet, nu är det dags att lägga stengolvet, samt att klä in trappen i vitek. Ska snart lägga in några bilder.

Presentation

Du får gärna göra ett avtryck i min gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2008 >>>

Nätbutiker jag gärna besöker

www.broarne.se

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards