Alla inlägg den 18 januari 2008

Av S - 18 januari 2008 02:15


Tänkte bara tala om, ifall ni inte vet!

Att man kan på ett smidigt och gratis sätt, skicka ett vykort, dagens ros, grattishälsning på www.family.se. Ni kanske har någon som sitter ensam, då är det alltid roligt att få en hälsning.

Av S - 18 januari 2008 01:26


Här är pallnr.3, bild nedan, spiderman

Av S - 18 januari 2008 01:09

Nu är jag klar med dom två barnpallarna jag hade kvar att måla till mina barnbarn. Jag har ju målat två tidigare.Jag har hållit på under e.m och kvällen, mycket detaljer, så det tar tid, sedan har jag lackat dom.

Det vart motiven Bambi, och Spiderman, till systrarna.

Tjejerna kommer bli så glada, jag har berättat att jag skulle måla varsin pall till dom, vilka motiv och vilken färg fick dom själva välja. Ska ge barnpallarna till tjejerna imorgon.

Av S - 18 januari 2008 00:38

Var som jag skrev imorse, och tittade på tapeter. Så mycket snygga, svårt! Min äldsta dotter följde med som smakråd, hennes lill-kille (3,5 mån) också. Vi träffades utanför färgaffären, jag kom i tid, det är inte vanligt. Det vart en gråsilvrig/vit smalrandig tapet, och en fondtapet, med gråbeiga rosor med stjälkar, (dom ser blyertsritade ut), inte jättestora. Det kommer bli så jäkla snyggt, lite gammeldags stil, passar scabby chic-stilen som jag ska ha. Det var beställningsvara, dom skulle komma på måndag.  Det roliga var att den tapeten hade jag tittat på dagen innan, och skulle fråga min dotter om smakråd. Vi står och bläddrar i alla dessa tapetkataloger, när hon visar mig den här tapeten, som jag skulle visa henne. Det var skoj, att hon hittade just den, och sa; -titta den här va, snygg!  For sedan hem, lagade min GI måltid! Jag har varit lika duktig idag!

Presentation

Du får gärna göra ett avtryck i min gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2008 >>>

Nätbutiker jag gärna besöker

www.broarne.se

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards