Alla inlägg den 4 september 2011

Av S - 4 september 2011 11:59




Hejsan Fina du!


 



Hoppas allt är väl med dig och att du har haft en härlig och avkopplande helg. Nu är den ju inte slut än, så jag

önskar dig en fortsatt mysig söndag.

Här hos mig är det mulet, en riktig höstdag.

Så det får blir en mysdag för mig, och det är ju inte illa.



  


Igår var jag, hjärtat, våra döttrar och min äldsta dotters barn, på Munkbysjöns Marknad. Vi for inte dit direkt när det öppnade kl. 10 ... för det brukar vara så otroligt mycket besökare. Vi kom väl dit vid 13.30 tiden. Lagom med folk. En mycket trevlig marknad, med gedigna hantverk. Det var 25 års jubileum år.


  


    


Oskar fick en spiderman ansiktmålning.


Jag köpte mig några saker, som jag visar nedan.


  


  


Ljuslyktor, som passar så bra i mitt matrum .. till tapeten.

Hjärtat med rosor får hänga på ett skåp.

Jag hänger inte upp tofsar som Maria Montasami (kanske felstavat) ,

jag hänger upp hjärtan.


 

                 



   


Har varit ute efter hissgardiner länge, jag har inte hittat några till bra pris förut. Dom har kostat mellan 500-1000 kronor. Men nu, hittade jag i ett marknadsstånd, hissgardiner för 190:-/styck.  Vart så glad, och slog till på en gång.  Dom ska hänga i matrummets fönster. Visar bild senare när jag hängt upp dom. Några klädesplagg vart det också.


 

Efter marknaden for vi hem till vår äldsta dotter. Där vart vi bjudna på en utsökt lördagsmiddag, som bestod av rostbiff, potatis, gräddsås, grönsaker ... glass till efterrätt ...Mmmm.

Efter middan vart det underhållning på schemat, min

underbara barnbarn, bjöd på konsert.



  


     


Emma har börjat spela fiol i skolan,

Elin längtar så att också få börja spela

något instrument. Alla tre älskar all sorts musik.



Nu har jag fått trevligt besök.

Emma ringde förut, och frågade om dom fick komma,

naturligtvis sa jag. Så min dotter körde dom till mig.


Nu ska jag hitta på något roligt och spännande med dom.

Sen blir det pannkaka som dom beställt.



  



 

 




Presentation

Du får gärna göra ett avtryck i min gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Nätbutiker jag gärna besöker

www.broarne.se

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards