Alla inlägg den 13 september 2011

Av S - 13 september 2011 00:47



Kom på att jag glömt berätta för dig.


  


Att jag i söndags tog med mina barnbarn Emma,

Elin, Eddie och Oskar på BIO i Ånge.


Det var en perfekt dag för biobesök, grått, svalt och

regnigt, riktigt mulen höstsöndag.


I lördags frågade jag, om dom ville följa med mig på bio och se Smurfarna på  D3,

dom vart så glada ..... JAAAAA fick jag till svar.


Så på söndagen hämtade jag upp alla barnen, och bilresan

bar iväg mot Ånge

Efter att ha köpt dom 5 biljetterna i biokassan.

Så gick vi till en närliggande butik och införskaffade godis,

och läsk. Popcorn köptes på bion. ... så bänkade vi oss 

på säterna i salongen.


 


Förväntansfulla barn med 3D-Glasögonen på näsan

en aning för stora. 


        


(klicka på fotot så blir fotot stort)


Då börjar filmen .. den lockade

fram så mycket skratt hos mina barnbarn, stundom var det

ju lite läskigt och spännande. Dom knaprade godis, popcorn

med spänd blick mot duken, för dom ville ju inte missa något. 

Ett bra budskap i filmen var ... " Man kommer längre med att

vara snäll än att vara dum " Alla barnen var så positiv till filmen efteråt, dom satt och pratade om filmen i bilen på väg hem.


Nu blir det sängen min Vän.


 


Av S - 13 september 2011 00:07



Hej Fina Vän


 


Hoppas allt är bra med dig, och att du haft en underbar

och härlig helg. Det har jag haft, varit tillsammans med

mina nära och kära, som jag älskar över allt.


 


Även om det har varit ganska mycket att stå i,

så har det varit toppenkul.



  



Klart att idag måndag, har det inte varit så bra med mig!

Otroligt mycket värk och trötthet, ja nästan

förlamande trötthet. Det är ingen idé att klaga egentligen,

det är bara att följa med på den jäkla resan, smärtans resa

och invänta hållplatsen ... det blir bättre.

Som jag sagt förut, så vet jag om när det kommer

bli jobbigare, men ibland måste jag ta det .... !


Känns lite bättre nu, inatt ......!


  


Ser fram emot imorgon.


 


Då ska jag på Föreläsningen

med min förebild och idol,  MIA TÖRNBLOM.


  


Mia ska föreläsa i Sundsvall mellan 18-20.

Ska åka dit med mina två döttrar och Olivia.

Först ska vi äta middag ute. Det kommer bli en så

trevlig kväll. Jag har aldrig

blivit besviken på någon av alla föreläsningar

jag varit på med Mia Törnblom.

Jag brukar få så många aha-upplevelser,

blir så inspirerande av henne.



 


Presentation

Du får gärna göra ett avtryck i min gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Nätbutiker jag gärna besöker

www.broarne.se

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards