Direktlänk till inlägg 7 september 2011

Nu ska jag göra något roligt ......

Av S - 7 september 2011 16:48


 



Har suttit flera timmar i bagarstugan, och grovrensat

en tredjedel, tror jag det vart. Mycket känslor som rörs

omkring, men det är ju viktigt det också.

 Man kan ju inte fly undan, att låta bli, är att fly.

Jag behöver komma över den här tröskeln,

för att kunna gå vidare.  

Försöka ta några tag  i morgon igen.



 

  

Nu ska jag göra något roligt.

Mela och jag ska göra iordning oss inför den efterlängtade

hundkursen, som börjar klockan 18 på slottet.

Vad jag förstår så är det inte min gamla grupp,

utan en helt ny. Kul att få lära känna lite nytt folk också.




  



Spännande att se om Mela glömt bort, det hon lärt sig förut.



  



Nu är godisväskan proppad med hundsmarr. Wilma får vara hemma hos Mia, under tiden.

ara inte Mela skvallrar för Wilma, att hon

går på kurs,  känns taskigt mot Wilma. Men Wilma

kan så mycket redan, efter över nio års träning.

Tycker det blir så dyrt, att träna två hundar. Få se,

jag kanske får så dåligt samvete, så att jag anmäler

Wilma också ... Tror det får vara 6 hundar varje kurstillfälle.




    



Vi hörs efter kursen, talar då om hur det gick.



 



 
 
Pernilla

Pernilla

7 september 2011 19:00

Hoppas att ni får jätteskoj på kursen :D Jag är SÄKER på att Mela kommer ihåg ALLT :D Hundar glömmer aldrig har jag hört :) Kram<3

http://gronstacity.blogg.se

S

7 september 2011 21:34

Jo det var skoj, men nog hade vi mer skoj. Mela satt banan perfekt, hon var så glad att va tillbaka. Kram

 
Pernilla

Pernilla

7 september 2011 22:37

KUL att hon fixade det perfekt :D Du ställde dig väl i kö nu då? Hi, hi, ;D Jaa, gu' va KUL vi hade i våran grupp, HOPPAS att du kan få komma in i "Dårfinkarnas" grupp sen :) Kram<3

http://gronstacity.blogg.se

S

7 september 2011 23:17

Nä, det vart inget tillfälle ikväll, men ska nämna det till drottningen nästa vecka. Det är ju absolut inget fel på mina kurskamrater nu. Men har man haft så skoj, i många månader med Dårfinkarna, så saknar man dom ;) KRAM

 
Pernilla

Pernilla

8 september 2011 13:02

Ha,ha, ;) Nu mer så kallas slottet för "Dårhuset" när vi har kurs, hi,hi, ;) Ikväll är det jag & Dahnino som ska på kurs, det ska bli både spännande & skojjigt, över ett år sen vi gick, det har ju varit Raven & jag. Hade det gått så hade jag gått med båda, men bättre att kunna gå med en än ingen alls iaf :) Kram<3

http://gronstacity.blogg.se

S

8 september 2011 20:55

Hahah ... jag vill också vara i detta torsdagsdårhus =D Vad skojigt för Dahnino, roligt att höra hur det gick för honom. Hoppas ni inte flippade ur hela gänget ikväll ... saknar er alla :) KRAM

 
Pernilla

Pernilla

9 september 2011 09:38

Ha,ha, KUL att du vill va me oss :D Jag sa till hundfröken att du skulle ju stå i kö till våran grupp, men serru det hade hon redan tänkt på, vilken hundfröken vi har, vi behöver ju inte ens säga nått, ha,ha, ;) Lite urflippning blev det allt, konstigt vore det ju annars, ha,ha, ;) Först körde vi svamp ute men Dahnino fattade nog inte direkt vad det gick ut på... Eller han ville nog inte fatta, för han ville LUKTA på en massa annat ;) Inne skulle dom sitta på lådan & åt rätt håll, men det fixade han perfekt :D Vi saknar Er också :) KRAM <3

http://gronstacity.blogg.se

S

9 september 2011 23:52

Bra ... Roligt att det gick bra, och att ni hade kul.Kramen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 17 oktober 2012 01:51

    Kikar in en liten sväng ..... Omöjligt att somna, men jag försöker om en stund igen … kanske går det bättre då, ingen idé att ligga där i mörkret och glo i taket! Skulle kanske tagit mig ett glas varm mjölk med honung i, men nu...

Av S - 15 oktober 2012 23:44

  Hej Du Fina       Jag brukar ju vilja skriva i positiv anda, här i min blogg! Brukar inte vilja skriva och dela med mig av negativitet! Men i detta inlägg så kan jag inte låta bli. Hoppas med denna upplysning, att fler får upp ögo...

Av S - 14 oktober 2012 00:44

      Hej! Hittar du någon som jag Mitt namn är Fibromyalgi.Jag är en Osynlig Kronisk sjukdom och jag är  nu din följeslagare för resten av livet. Andra runt omkring dig kan inte se eller hota mig, men DIN kropp kan känna mig. Jag ...

Av S - 13 oktober 2012 04:14

  Kan inte sova, jo, jag har ju förståss sovit ett par timmar, men det räcker ju inte, förhoppningsvis kanske jag blir trött efter en stund vid tangentbordet. Jag vet att jag har skrivit om detta förut, men det kan inte hjälpas, jag gör d...

Av S - 10 oktober 2012 15:41


  Hej Min Vän       Hoppas du har det bra, och att hösten är snäll mot dig.       Har Du tänkt på att ...... Ett leende kostar ingenting, men ger så mycket. Det berikar dom som möts av det, utan att göra den som ger det fa...

Presentation

Du får gärna göra ett avtryck i min gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Nätbutiker jag gärna besöker

www.broarne.se

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards