Direktlänk till inlägg 16 september 2011

Nu kommer bilderna på dom nya loppisfynden .....

Av S - 16 september 2011 22:33




Hej Min Gulliga Bloggläsare


 

Skrev ju i går att jag skulle skriva om och lägga ut lite

bilder från gårdagen i Sundsvall/Timrå.



   



Var ju i Sundsvall igår på lite ärenden. Tänkte om jag fick

lite tid över så skulle jag försöka åka på mina loppisställen

i S-svall och Timrå. Jag såg ju förståss till att jag fick

tid över, det vart fyndlagret, 2 olika Erikshjälpen

samt det nya stället jag hittade i Timrå.

Gjorde ju lite olika fynd, som jag visar här.



  



  


En vacker plåtburk med rosor på, att ha sygrejor i  eller knappar.


  


En hög lampfot 30:- verkligen cabby chic, den ska ju målas vit.

Det är en likadan som den ( nedan)  jag fyndade i augusti,

som också ska målas vit.


  

(Fyndet  från augusti ) 


  


Hittade även en till hög lampfot, i nästan samma stil som dom ovan, endast 40:- Ska också bli vitmålad.


Jag vill nämligen ha höga vita lampor i vardagsrummets

fönster, dom behöver inte precis vara likadana,

men ungefär. Det är ju ganska många fönster,

då blir begagnat bäst, inte så dyrt. Sådana här lampfötter

kostar ju flera hundra kronor nya, så det är fynd.


                 


5 stycken små lampskärmar som jag ska klä om 5:-/styck

1 söt lite vit blomurna 12:-

3 stycken små skopor 5:- (till skafferiburkarna)



          


2 söta vita kannor ( såskannor)  40:-

2 små porslinsburkar med lock 35:-

Ett litet vitt durkslag 8:-



 


En lite större handväska, precis som ny  21:-


  


En liten virkad kökshandduk 10:-



            


Fin plåtburk till kattmaten, (fin att ha stående framme på bänken) 10:-

Pennskrin i plåt, (men jag ska ha virknålar i den)  5:-

En liten grön groda, (att ha i rabatten) 5:-



  


En hög vacker ljusstake 50:-



                 

 

Det var inget ljus med, så jag var in på Ikea

och köpte, ett runt klotljus till ljusstaken.

Köpte även ett doftljus, med rosdoft, passar ju mig.


 


Otroligt fin plåtburk 30:-

 

 

Den var även så här fin inuti, jag vart så förtjust i dan.


  



Det var allt för denna gången.



 

 
 
Anna-Maria

Anna-Maria

17 september 2011 00:23

Åh vilka fina fynd du gör!
Måste ta mig en loppis sväng jag också det ordnar till sig ekonomiskt...finns ju inget roligare än att går runt, känna, klämma och hitta fina saker för nästan ingenting. Det lilla kan göra så mycket....kram!!

http://annamiasdagar.bloggplatsen.se

S

17 september 2011 00:46

Det är skojigare att handla när jag fyndar. Eftersom jag ofta målar om saker och ting. Jag verkligen älskar och får inspiration av loppisar. Väldigt bra terapi också.

 
Pernilla

Pernilla

17 september 2011 08:17

Oj vad du fyndar mycket fint & vissa grejjer som du gör finare :) Du har ett såå JÄTTEFINT hem, verkligen :) Kramar<3

http://gronstacity.blogg.se

S

17 september 2011 08:28

Tack Pernilla

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 17 oktober 2012 01:51

    Kikar in en liten sväng ..... Omöjligt att somna, men jag försöker om en stund igen … kanske går det bättre då, ingen idé att ligga där i mörkret och glo i taket! Skulle kanske tagit mig ett glas varm mjölk med honung i, men nu...

Av S - 15 oktober 2012 23:44

  Hej Du Fina       Jag brukar ju vilja skriva i positiv anda, här i min blogg! Brukar inte vilja skriva och dela med mig av negativitet! Men i detta inlägg så kan jag inte låta bli. Hoppas med denna upplysning, att fler får upp ögo...

Av S - 14 oktober 2012 00:44

      Hej! Hittar du någon som jag Mitt namn är Fibromyalgi.Jag är en Osynlig Kronisk sjukdom och jag är  nu din följeslagare för resten av livet. Andra runt omkring dig kan inte se eller hota mig, men DIN kropp kan känna mig. Jag ...

Av S - 13 oktober 2012 04:14

  Kan inte sova, jo, jag har ju förståss sovit ett par timmar, men det räcker ju inte, förhoppningsvis kanske jag blir trött efter en stund vid tangentbordet. Jag vet att jag har skrivit om detta förut, men det kan inte hjälpas, jag gör d...

Av S - 10 oktober 2012 15:41


  Hej Min Vän       Hoppas du har det bra, och att hösten är snäll mot dig.       Har Du tänkt på att ...... Ett leende kostar ingenting, men ger så mycket. Det berikar dom som möts av det, utan att göra den som ger det fa...

Presentation

Du får gärna göra ett avtryck i min gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Nätbutiker jag gärna besöker

www.broarne.se

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards