Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av S - 2 oktober 2010 23:55


  

Hej igen


Snart ska jag gå och lägga mig, men vill först visa dig ett projekt som jag börjat på. Hittade detta fina syskrin/pall ... jag vet inte egentligen vad man kallar den, på Erikshjälpen för länge sen, den har stått i mina gömmor. Min mamma hade en sån när jag var liten. 


                                        


Nu blir den vit, har målat ett lager än så länge ... funderar om jag ska måla något annat i grått på den, nån text eller mönster ... få se när jag har shabby chicát den först :)


  


Om du klickar på bilderna så blir dom större :)


   

Den här prydnaden gillade jag direkt jag såg den, på Erikshjälpen. Dom barnen ska få en plats i mitt hem. Välkomna


GOD NATT KÄRA DU


    

Av S - 2 oktober 2010 23:20

Hej min Vän


Har haft en väldigt trevlig dag.

Jag och min yngsta dotter for iväg till Fränsta, uträttade lite ärenden. Jag vart avsläppt vid Erikshjälpen, gick där en liten stund, men hitta inget idag. Det är ju inte alla dagar fantasin infinner sig, i dag var en sån dag.


Promenerade sen bort till min äldsta dotter, dit min andra dotter åkte, efter att hon släppt av mig. Där var också min yngsta son och min make, dom hjälpte till med renoveringen av golven i deras 100 år gamla hus.

Det bjöds på kaffe med kolatårta, smarrigt. Sen vart det middag kycklinggryta, smarrigt ... inte behövde jag laga nån mat idag  ;)


När vi senare for hem, stannade vi hos min äldsta son med familj och bara var in och hejade. En liten turne idag ... älskar min stora familj så mycket <3


En överraskning väntade på ytterdörren när vi kom hem, en plastpåse full med höstkantareller, det var vår gulliga granne som varit och plockat svamp, i skogen bakom oss. Vilken suprise ... hon gjorde likadant förra året, så snällt :)


Tittade på programmet " Här är ditt liv", gäst ikväll var Marit Pålsson, gillar det programmet. Kan vara mycket intressanta gäster ibland, gillade verkligen när Kjell Bergqvist var med för några veckor sen.


Carpe Diem min Vän


  



Av S - 2 oktober 2010 08:37


God Morgon Kära Vän


Hoppas du sovit gott, så att du nu känner dig utvilad och kan starta din Lördag ... det är ju din dag och du bestämmer själv vad som det ska bli av den dagen.


  

Själv väntar jag nu på att mitt kaffe rinner ner genom filtret i bryggarn, det doftar ljuvligt ... så sugen ... precis som jag sagt förut ... första muggen kaffe på morgonen är absolut bäst. Sen är jag redo för denna dag, solen är på G åter en dag, det är jag tacksam över.


  


Visar bilder på mina älsklingar typ .. före och efter ... ja inte styling ... men hur Mela har vuxit, bredvid Wilma! Ska fråga om nån kan väga henne idag, jag orkar ju inte lyfta henne och ställa mig på vågen, alldeles för tung. Missförstå mig inte nu, det är inte jag som är för tung ...;)


  

Här var Mela  liiiiiten jämfört med Wilma


  

Nu har Mela kommit ikapp Wilma, men än är hon inte färdigvuxen gumman ... tror faktiskt att hon ser lite blyg ut på denna bild :)


Tror jag går och brer en macka, lite hungrig är jag nog när jag tänker efter, alltså tunnbrödsmacka och en STOR mugg KAFFE.


Solong en stund

KRAM


    


Presentation

Du får gärna göra ett avtryck i min gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Nätbutiker jag gärna besöker

www.broarne.se

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards