Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av S - 21 oktober 2010 12:36

 

Hej Vännen

 

  

 

Fick ett skojmail av min bror, tänkte bara dela med mig av en av historierna!  Undra hur kvinnan förklarar detta !

 

 

  

 

 

Det var ett par som hade varit gifta i över 20 år.

Varje gång de skulle älska så insisterade mannen

på att de skulle ha lampan släckt. Nåväl, efter 20 år

kände kvinnan att det där var ju löjligt.

 Hon funderade på hur hon skulle få honom att

sluta med denna tokiga vana. Så en natt, när de var

mitt uppe i vild älskog, tände hon ljuset..

Hon tittade ner och såg att hennes man höll i en

batteridriven låtsaspenis med vibrator - mjuk, underbar

och större än en riktig. Hon gick i taket:
- Din impotenta idiot, skrek hon åt sin man.

Hur har du kunnat ljuga för
mig i alla dessa år?

Förklara dig!
Mannen tittade henne rakt i ögonen och svarade lugnt:
- Jag förklarar leksaken

- om du förklarar barnen.

 

 

  

 

Jag tyckte den va skoj .... hahaha

 

  

 

 

Presentation

Du får gärna göra ett avtryck i min gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Nätbutiker jag gärna besöker

www.broarne.se

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards