Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av S - 19 oktober 2010 16:24


  


Mysig och roligt har jag haft idag,

trots att det blev så lite sömn inatt.

 

  

 

For och hämtade min äldsta dotter på kontoret. 

Skönt att hon tog över ratten, omtänksamt...

så att jag slapp köra, kostar på kroppen att

köra så långt!  Vi for först till Ånge, där vi

åt en god lunchbuffé tillsammans på

Thai/Kina restaurangen vid centrum.

 

  

 

Efter att vi var mätta och belåtna ...  så for vi

till Erikshjälpen som är ganska nyöppnat i Ånge,

vi hade inte varit där tidigare. 

 

  

 

  

Stora fina lokaler, i två plan

... det fanns kundvagnar ... kändes som ett mindre

varuhus faktiskt, inte alls som känslan man har i Fränsta, 

som dock inte är att förringa!  

 

Om jag får säga det, så tycker jag att butiken i Fränsta

är mysigare kanske för att den är mindre och att

man "känner" personalen!

 

Men helt klart så kommer jag fara till Ånge fler gånger,

men inte lika ofta ...som till Fränsta ...  resan är

längre också förståss!

 

Sen for vi tillbaks, till kontoret .... jag fortsatte mot Erikshjälpen i Fränsta .... där jag gjorde lite fynd också.

 

Det var så mysigt att få umgås och äta lunch med

min  härliga dotter,

<3 bara hon och jag <3

 

  

 

 

Lägger upp lite bilder från inköpen på 2 x erikshjälpen idag,

om du vill se!

 

 

  

 

Lite av varje faktiskt, riktigt nöjd!

 

  

 

Liten söt klädborste 15 kronor

 

  

 

Tufft läderarmband 22 kronor

som min minsting ska få, hon älskar armband

av alla de olika former, hon blir säkert glad.

 

  

 

Stadigt och stort grytunderlägg 10 kronor

 

  

 

2 mindre glas 8 kronor styck

 

  

 

4 tallrikar 8 kronor styck  och

4 assietter 4 kronor styck ....

har nästan likadana lika antal 

som jag fyndat för flera år sen på E-H

 

  

 

Ett litet krus 5 kronor , som jag ska ha sambal oelek, har en pytteliten sked som man kan ha i öppningen!

 

  

 

Ett förkläde som jag tyckte var så fint i mönstret, det är med en bröstlapp på .... 22 kronor

 

  

 

En rakspegel ... 43 kronor .....

en sådan har jag länge velat haft ....

den ska ju förståss målas om ... gissa i vilken färg :)

 

  

 

Kanske mitt bästa fynd idag ...

En svart moccajacka ... 68 kronor

 

    

 

Det var mina fynd idag .... roligt har jag haft ..... !

 

 

  

 

 

Men bäst av allt var Mor och Dotter dagen

 

Tack Älskade Dotter Min

 

  

 

 

 

 



Av S - 19 oktober 2010 00:58

 

     

 

Jobbigt är det att inte kunna sova, så också ikväll ....

många tankar som surrar i huvudet,

kanske inte är så konstigt då.

Det borde finnas en avstängningsknapp,

precis som när man släcker lampan med en tryckknapp.

 

     

 

Har varit hos min äldsta dotter och hennes familj, och

blivit bjuden på middag, så mysigt och trevligt vi hade.

God mat som alltid när hon lagar mat.

Spelat spel med barnen, spelet hette Toy Story ....

så skojigt hade vi!

 

  

 

Nu ska jag försöka  igen att bara försöka slappna av,

och då kanske få somna.

Jag behöver verkligen sömnen,

klockan ringer 7, ska iväg vid 8.

 

 

  

God Natt min Vän

( förhoppningsvis sover du i alla fall)

 

 

KRAM

 

  

Presentation

Du får gärna göra ett avtryck i min gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Nätbutiker jag gärna besöker

www.broarne.se

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards