Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av S - 22 oktober 2010 15:08


  

 

 

Hoppas allt är bra med dig min Vän,

och att din helg ska bli fantastisk och avkopplande.

 

 

  

 

Här ligger ett tunt lager snö, det är isande kallt, solen har varit synlig en ganska lång stund idag, det var ju skönt.

 

  

 

Hörde att det hade kommit 1 dm snö i Huvudstaden idag,

det kanske var i tidigaste laget.

Det var nog många som vart överraskade,

men många barn som vart glada!

 

  

 

Jag har börjat måla på en tavla, men det blir inte så

mycket gjort pga av värken, och den förlamande

trötthet den bär med sig.

Men snart så ... det gäller att vara positiv!

 

 

  

 

 

Jag vet inte om jag berättat att jag har blivit medlem på

Tradera. Har suttit vid min dator och kollat runt lite,

mycket fina ting.

Jag har lagt några bud, tre har jag vunnit och väntar på leveransen.

 

      

 

 

Det är tre stycken " stryka på bilder" i shabby chic stil. 

Kostnad 35 kronor för tre med leverans, inte illa.

 

Ska sy mig några prydnadskuddar, och sen stryka

på mönstret på tyget. Har inte gjort detta förut,

så det ska bli spännande.

 

Jag har också budat på några stora tygstycken,

 få se hur det går.

 

 

Nu ska jag brygga mig lite gott kaffe, kom på att jag inte druckigt det sen imorse ... det ska bli gott .

 

 

  

 

 

  

 

 

 

Presentation

Du får gärna göra ett avtryck i min gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Nätbutiker jag gärna besöker

www.broarne.se

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards