Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av S - 11 oktober 2010 22:51



God Natt Fina Vän

  

 

Nu ska jag gå till sängs och hoppas det går bra att somna,

känner mig så trött ikväll.

Värken är jobbig, vill därför bara sova,

önskar så att jag ska få sova en hel natt i sträck,

 för det var länge sedan.

 Hoppas på det bästa .....

som dom säger i reklamen " en dag då bara händer det".

 Är positiv inför morgondagen, det underlättar.

Det är tisdag, Erikshjälpens öppendag, det är glädje för mig, det gäller att ta tillvara på alla små stunder av glädje, tillsammans blir det mycket glädje.

 

  

 

Önskar dig en riktigt god natts sömn och dröm sött

 

  

 

 

Varma Kramar

 

Av S - 11 oktober 2010 11:49


  


Det var dop i lördags, mitt barnbarn Lewisia och hennes kusin Novalie döptes i Torpshammars Kyrka .... två små sötnosar som var så duktiga under hela dopet.


  


  


   


   


Först var det Lewisia´s tur


   


Storebror är nyfiken på vad prästen gör med lillasyster hans <3


  


Nu var det klart ... hennes namn blev ... " Ann Lewisia Mia Westman "

Ann efter sin mamma och Mia efter sin faster


  


Nu är det Novalis tur, övervakad av kusin Eddie


 


Novali får det heliga vattnet på huvudet och sina namn "Novalie Anngelica Lovisa Saari"




  

Det var mycket folk bjudna .... Efteråt var vi i Nordanede Bygdegård ... där det bjöds på god Mat och ett härligt fikabord ... flickorna fick så mycket dopgåvor


               

Meny: Underbart god Köttgryta med potatisar och grönsaker

Vackert flickaktig dukning <3


 


Två av mina barnbarn sitter och njuter en stund <3 <3


    


Långt bord med fullt av dopgåvor till dom små prinsessorna


    


Mycket arbete i bakgrunden


  


Mina två äldsta barnbarn hjälper så klart till att torka disken


    


     Nu är dom små prinsessorna helt utslagna ... efter en lång dag :)



  

Lewisia & Faster Mia ( mitt yngsta barnbarn & min yngsta dotter <3 <3


Ljus och Kärlek

Av S - 11 oktober 2010 11:36

 

 

Hejsan Kära Du

 

Min Mela-fis har fått sitt första löp, i torsdags ... hon blir snart 8 månader. Wilmas löpbyxor var för små för Mela, så jag tog vad jag hade .... gubbens salminkalsingar, klippte hål för svansen .... ska fara och köpa en löp-byxa som passar henne, men ... det fick bli salming under tiden. Hon älskar nog inte kallingarna precis ... lite skämmigt tycker hon nog. Lite bilder här nedan ....

 

  

 

 

 

En vanlig sittställning hos Mela, gullvoffsing min <3 

 

  

 

Förstår inte varför jag ska ha Salmingkalsonger på mig ?

 

    

Wilma kan ha dom märkligaste ställningar när hon sover,  gullvoffsingen min <3

 

Undra om Börje Salming skulle haka på idén med kallingar

för voffsingar , kanske skulle va pengar i det :)?

 

KRAM

Av S - 11 oktober 2010 00:49



  

Presentation

Du får gärna göra ett avtryck i min gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Nätbutiker jag gärna besöker

www.broarne.se

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards