Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av S - 6 oktober 2010 12:01




Om man inte tycker om att ha stängda dörrar i hemmet! 

 

Så kan man lätt fixa det med dom här extremt coola klistermärkena som man sätter på dörren.

Dom här hittar du på Couture Déco och du kan beställa dom till Sverige, priset ligger på runt 279 dollar + frakt.

 

Vilken vill du ha på dörren?

 

  

 

  

 

  

 

  

 

Jag personligen står nog över

men, annars väldigt coolt

 

VI HÖRS

Av S - 6 oktober 2010 10:46


Hej min Vän

 

  

 

 

 

Hittade denna text på en blogg, tänkte att du kanske ville läsa den ... jag tycker den är bra sann


  


Att vara stark är inte
att aldrig falla,
att alltid veta,
att alltid kunna.

Att vara stark är inte
att alltid kunna hoppa högst eller vilja mest.
Att vara stark är inte
att lyfta tyngst,
att komma längst eller att alltid lyckas.

 

Att vara stark är att se livet som det är,
att acceptera dess kraft,
att ta del av den,
att falla till botten,
slå sig hårt och komma upp igen.

 

Att vara stark
Är att våga hoppas
när ens tro är som svagast.

 

Att vara stark
Är att se ljus i mörkret och
att alltid kämpa för att nå dit

 

 

  

 

KRAM

Fina Du


Av S - 6 oktober 2010 01:03


 

 

Hej i natten min kära vän

 

  

 

Förstår inte varför det ska vara så himla svårt att sova, antingen kan jag inte somna eller så vaknar jag efter några timmar .... och inte kan somna om .... känns inte helt ok. 

 

Kom att tänka på en sak, när jag var och hämtade fram några hårdbrödskivor (nattmacka med stekt ägg på)    ....!

 

 Om det är någonting som jag är speciellt nöjd med i mitt hem ... så är det mitt platsbyggda skafferi, som min son byggt, precis som det låter "på plats". Innan han byggde skåpet, så hade jag specerierna i tre olika skåp, nu får jag plats med allt i ett skåp.

 Så är det någonting som man ska prioritera i sitt hem, är ett stort skafferi ... tycker ju jag. 

 

Här följer några foton, .....

(dom mindre bilderna blir större om du klickar på dom)  !

 

  

 

  

 

  

 

    

 

    

 

Sist men inte minst ...    så har jag en vakthund framför skafferiet ....... min älskade Wilma :)

 

 

  

 

God Natt Söta Du

 

Nu ska jag göra ett försök att somna ...

håll nu tummarna .... så räknar jag får ........  ZZZzzzzzzz

Presentation

Du får gärna göra ett avtryck i min gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Nätbutiker jag gärna besöker

www.broarne.se

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards