Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av S - 14 oktober 2010 23:47



  

 

Hej  .... min fina vän

 

Jag har faktiskt en blank bil som luktar gott inuti , jag har haft bilen på bilvård idag. Det var skönt att få det gjort och skönast va nog att jag slapp rengöra den själv, både tungt och tidskrävande.

Jag lämnade in bilen hos

http://madeleinesbilvard.vpsite.se/ i Torpshammar!

Det är en ung tjej som startat upp en bilvårdsfirma!  Jag var  supernöjd när jag hämtade bilen 1½ timme senare, 275 riksdaler kostade det bara.

Vår byggfirma har sitt kontor strax i närheten, så jag promenerade dit,

 och hälsade på min äldsta dotter. Under tiden jag var där så kom min yngsta son förbi, så jag fick skjuts av honom att hämta min bil.

 

Sen for jag till Fränsta och Erikshjälpen, det vart inte så många ting idag ... Var kanske inte på rätt humör, det kan ju faktiskt bli så ibland ... ,

jag vill ju känna för just dom pinaler jag köper där.

Det har hänt många gånger att jag gått ut därifrån utan en pinal,

det går ju bra det också.

Sen hem till mina glada voffsingarna <3 <3 

 

  

 

KRAM

Av S - 14 oktober 2010 07:24



God Morgon min Vän

 

  

 

 

Jag har själv inte vaknat till en god morgon, ..... möjligtvis ...till en morgon, men inte god .... det känns som om någon tuggat på mig inatt och sen spottat ut mig igen. Satans värk, så nu var det sagt, måste bara få ur mig det. Jag vet ... det blir bättre snart igen, svårt att ta fram positiviteten, men ... ska försöka göra ett försök.

 

Tror förresten att jag ska försöka krypa ner under en varm filt i soffan en stund, och se godmorgonprogrammet på fyran ....., det kanske kroppen skulle må bra av ....om inte annat för en stund.

 

 

  

Har lite att stå i idag, då gäller det att prioritera .... ska lämna in bilen på tvätt/städning i dag halv två. hos Madeleijns bilvård i Torpshammar ... vilken röta att jag inte skulle behöva göra det själv. Hon har så bra priser. Om du skulle vilja lämna in din bil, så har jag länkat till henne till höger, bland mina länkar.

 

Jag önskar dig en riktigt Trevlig dag Fina Du

 

  

 

KRAM

 

Av S - 14 oktober 2010 01:09



  

Presentation

Du får gärna göra ett avtryck i min gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Nätbutiker jag gärna besöker

www.broarne.se

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards