Direktlänk till inlägg 30 oktober 2010

"doftande" voffsingar .......

Av S - 30 oktober 2010 09:03



 

 

God Morgon Kära Du

 

 

  

 

 

En mulen och regnig morgon, har regnat, och då menar jag inte några droppar, utan ett hällande regn hela natten lång.

Ja,  inte ska det få förstöra min mysiga lördags morgon,

det är ju inget jag kan rå på ändå, vädret har sina egna

regler och påhitt. Har druckit en stooor mugg zooega´s kaffe,

ätig 2 halvor segkaka med grevéost på.

 

Älsklingen har åkt till vår äldsta dotter och ska hjälpa att lägga in golvet, jag far dit lite senare. Har lite att pyssla med innan,

både här hemma bädda sängar, plocka ur diskmaskinen m.m

Sen framförallt så är det ... lördag, då vet du nog att det är Erikshjälpsdagen för mig, spännande ....hihi

 

Helt otroligt ... jag har två extremt fisiga voffsingar

här hemma ...., har inte bytt foder, det måste vara nått

dom har ätit ute, antagligen samma sak eftersom dom

luktar likadant. Det bara pyser där bak, av lukten att

bedömma, så måste det svida som syra från avgasrörets

mynning, men det verkar inte bekomma dom ett

endaste dugg. Meeen mig bekommer det,  fy sjutton!

 

Vill önska dig en härlig dag, vad än vädret blir,

tror att det är vädergudarnas sätt att tala om för oss

" ta det lugnt" ibland behövs det, tror jag.

När det regnar, så är det mer tillåtet att läsa en bok,

se en bra film, hälsa på en kär vän etc.

 

 

  

 

 

  

 

 
 
terese

terese

30 oktober 2010 09:51

vilken fin blogg, mycket intressant att läsa :)

http://tjees.bloggplatsen.se

S

30 oktober 2010 15:52

Tack så mycket Terese, det var gulligt sagt. Jag ska kika in i din blogg så fort jag får tid .... Må så gott Kram

 
Pernilla, Matte till Dahnino & Raven

Pernilla, Matte till Dahnino & Raven

30 oktober 2010 22:22

Ojsan, stackare, som måste stå ut me DEN lukten, du skulle ju behöva en gasmask, ha,ha, ;) Tur att man inte vet allt snusk dom mumsar i sig... Vi får hoppas att vädret blir bättre :) KRAM

http://gronstacity.blogg.se

S

31 oktober 2010 01:14

Håller med det är inte snällt att fisa så där outhärdligt ;) Jag får leta efter en gasmask på loppis ... hihi kanske ÖB har ;)? Det får vi hoppas, hoppas det blir kurs på onsdag . Må så gott

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 17 oktober 2012 01:51

    Kikar in en liten sväng ..... Omöjligt att somna, men jag försöker om en stund igen … kanske går det bättre då, ingen idé att ligga där i mörkret och glo i taket! Skulle kanske tagit mig ett glas varm mjölk med honung i, men nu...

Av S - 15 oktober 2012 23:44

  Hej Du Fina       Jag brukar ju vilja skriva i positiv anda, här i min blogg! Brukar inte vilja skriva och dela med mig av negativitet! Men i detta inlägg så kan jag inte låta bli. Hoppas med denna upplysning, att fler får upp ögo...

Av S - 14 oktober 2012 00:44

      Hej! Hittar du någon som jag Mitt namn är Fibromyalgi.Jag är en Osynlig Kronisk sjukdom och jag är  nu din följeslagare för resten av livet. Andra runt omkring dig kan inte se eller hota mig, men DIN kropp kan känna mig. Jag ...

Av S - 13 oktober 2012 04:14

  Kan inte sova, jo, jag har ju förståss sovit ett par timmar, men det räcker ju inte, förhoppningsvis kanske jag blir trött efter en stund vid tangentbordet. Jag vet att jag har skrivit om detta förut, men det kan inte hjälpas, jag gör d...

Av S - 10 oktober 2012 15:41


  Hej Min Vän       Hoppas du har det bra, och att hösten är snäll mot dig.       Har Du tänkt på att ...... Ett leende kostar ingenting, men ger så mycket. Det berikar dom som möts av det, utan att göra den som ger det fa...

Presentation

Du får gärna göra ett avtryck i min gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Nätbutiker jag gärna besöker

www.broarne.se

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards