Direktlänk till inlägg 31 oktober 2010

Loppisfynden i lördags ... på Erikshjälpen .....

Av S - 31 oktober 2010 14:06

Hej Du Kära

 

 

  

 

Eddie vaknade enl nya tiden kl. 8, med ett

God Morgon farmor ..... så mysigt.

Upp och gjorde frukost, kaffe, segkakor, filmjölk och russin.

Ja Eddie drack ju inte kaffe förståss.

  

 

Sen klippte jag  Mia, hon vart vacker som vanligt.

 

  

 

Senare  vid lunchtid, kom Jonny, Katarina

och Lewisia för att hämta Eddie.

Då värmde jag maten från igår, vi åt allihop,

ja Lewisia åt också ....  men från mammans bröst.

 

  

 

Nu har dom farit hem, jag ska göra iordning mig nu,

sen fara till Åsa´s ... Vi ska fira idag att Emma

fyller 8 år imorgon.

Vi ska samlas allihopa där.

Sen far jag förståss till Emma imorgon

också,

 för att hon då egentligen blir 8 år.

 

  

 

Har slagit in paketen redan, som jag tror att hon

blir väldigt glad för!

 

Första ska jag lägga in bilder ( som jag lovat) på

några av fynden, en del gav jag bort innan jag hade

 fotograferat dom, bl.a Didrikssons fina

barnvinterhandskar 35 kronor,

tre glas 15 kronor

från Erikshjälpen igår lördag 30 oktober;

 

  

 

  

Mitt riktiga fynd, ska inte måla om den,

tyckte den var så fin 38 kronor ... ett brakfynd

 

  

 

  

 

En rakspegel som är hopfällbar 36 kronor,

ska målas om till chabby chic. 

 

    

 

  

 

Ett fint tennarmband för endast några guldpengar, det var lite stort, så det gav jag bort till min äldsta son, det vart han glad för.

 

  

 

  

 

En murgröna i plast 20 kronor, den hamnar i pyssellådan... kommer till användning snart

 

   

 

Ett nyckelskåp 18 kronor,

ska målas shabby chic så småningom

 

  

 

  

 

En cool oanvänd långärmad t-shirt från Zara 35 kronor

 

    

 

Det var lördagens fynd min vän

 

 

Ha en trevlig kväll, det ska jag .....

hoppas att det blir tårta

 ... för jag älskar tårta.

 

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 17 oktober 2012 01:51

    Kikar in en liten sväng ..... Omöjligt att somna, men jag försöker om en stund igen … kanske går det bättre då, ingen idé att ligga där i mörkret och glo i taket! Skulle kanske tagit mig ett glas varm mjölk med honung i, men nu...

Av S - 15 oktober 2012 23:44

  Hej Du Fina       Jag brukar ju vilja skriva i positiv anda, här i min blogg! Brukar inte vilja skriva och dela med mig av negativitet! Men i detta inlägg så kan jag inte låta bli. Hoppas med denna upplysning, att fler får upp ögo...

Av S - 14 oktober 2012 00:44

      Hej! Hittar du någon som jag Mitt namn är Fibromyalgi.Jag är en Osynlig Kronisk sjukdom och jag är  nu din följeslagare för resten av livet. Andra runt omkring dig kan inte se eller hota mig, men DIN kropp kan känna mig. Jag ...

Av S - 13 oktober 2012 04:14

  Kan inte sova, jo, jag har ju förståss sovit ett par timmar, men det räcker ju inte, förhoppningsvis kanske jag blir trött efter en stund vid tangentbordet. Jag vet att jag har skrivit om detta förut, men det kan inte hjälpas, jag gör d...

Av S - 10 oktober 2012 15:41


  Hej Min Vän       Hoppas du har det bra, och att hösten är snäll mot dig.       Har Du tänkt på att ...... Ett leende kostar ingenting, men ger så mycket. Det berikar dom som möts av det, utan att göra den som ger det fa...

Presentation

Du får gärna göra ett avtryck i min gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Nätbutiker jag gärna besöker

www.broarne.se

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards