Alla inlägg under januari 2008

GI

Av S - 14 januari 2008 23:54


Jag hade tänkt skriva att nu har jag klarat mig i nio dygn med GI. Men, idag fick jag ett litet återfall, tunnpannkakor med hallonsylt och vispgrädde, ja visst låter det gott, och det var det. Det var ju inte bra med mjölet i pannkakssmeten och inte hallonsylten. Men, egentligen, så farligt var det ju inte. Drack vatten till.Tar nya tag imorgon igen. Jag ska greja det.

Av S - 14 januari 2008 10:26

Min fredsduva hänger i fönstret, i mitt rum. Jag tycker så mycket om den, för den speglar fred, precis som jag vill ha på vår jord!

Av S - 14 januari 2008 10:17


Jag har inte ätit några sötsaker alls på 8 dygn nu. Det går fortfarande bra för mig, med GI-metoden. Är bara så förbaskat trött/låg. Men det kanske har sina förklaringar, inte ätit något sockeraktigt på flera dagar, alltså har jag inte fått några sockertoppar alls, samt att jag sov så lite inatt. Det blir väl en omställning i kroppen.

Hoppas på att bli pigg utan sockerintag!

Av S - 14 januari 2008 09:54




Niina Äikiä, 32 - dömd för delaktighet i tioårige sonen Bobbys tortyrliknande död - lever i skräck. Hon fruktar att medfångar planerar en attack mot henne.

Jag undrar hur mycket skräck Bobby kände innan han dödades? Bara en undran! Skräck är bara nyttigt för henne, men inte attacker av andra fångar, naturligtvis.Trodde hon att hon skulle få respekt!

Man gör inte så mot ett barn 

Av S - 14 januari 2008 09:06


Jag har ju sett stjärnorna på slottet i flera avsnitt nu. Jag kan inte låta bli att tycka om Britt Ekland, det känns som om jag har haft förutfattade meningar om henne förut. Som många tittare tyckt, en diva m.m Men inte nu. Jag tycker hon verkar va en härlig människa, rak, ärlig, humoristisk, m.m Hon säger vad hon tycker, en härlig självkänsla, som många saknar! Vi skulle nog också vilja säga precis vad vi tycker, men kanske inte har den riktiga självkänslan. Hon har nog varit med om så mycket, och så många prövningar. En otroligt smart kvinna, skulle jag vilja säga!

Go Girl

Av S - 14 januari 2008 06:36

Utbringar en till skål (kaffemuggen igen),  så här på morgontimmen. För Joe Labero har blivit pappa för första gången, i lördagsmorse fick han och hans Sambo Anna, dottern Nicole. Nu kan han inte skylla på trolleritrick, eller.....Grattis

Av S - 14 januari 2008 06:23

Jag vill utbringa en skål (med kaffemuggen), för Lasse Brandeby och hans sambo Ninni Fjelkegård till miljonvinsten på postkodslotteriet. Vinsten har verkligen kommit till rätt personer. Grattis!

Själv är jag också ägare till en lott i månaden, har fått några småvinster på 150:-. Men en dag kanske, jag tror nog att det redan är förutbestämt!

En som tror på ödet!



Av S - 14 januari 2008 05:26

God Morgon, vaknade tidigt idag, inte många timmar sömn. Jag är trött av bara fan, kan inte ligga, pga ont. Men det gör inget, kan lägga mig en stund på dan. Sitter nu här i mitt rum, tystnaden, för utom, min Rolling Stones väggklocka, som tickar, (fick den 2006 i julklapp), det är mörkt utanför mitt fönster, det har snöat inatt igen, fotspåren från igår syns inte, dom är rejält översnöade. Hoppas att ni alla medmänniskor, får en riktigt trevlig dag (Måndag). Glöm ej bort dig själv idag, du är viktig här och nu, för ingen annan är som du!

Ingen piggelina

Presentation

Du får gärna göra ett avtryck i min gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2008 >>>

Nätbutiker jag gärna besöker

www.broarne.se

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards