Alla inlägg den 3 april 2010

Av S - 3 april 2010 09:19

GoMorron  <3

 

Som du säkert märkt så har jag inte skrivit på några dagar, det har sina skäl, men nu så!

 

Hoppas du hade en trevlig och mysig långfredag. Tänk va konstigt att den dagen alltid känns såååå  lång, tycker jag, även om det dygnet  inte har mer än 24 timmar, som alla andra dar.  Det måste va psykologiskt, konstigt iaf!

 

När jag själv växte upp, så tyckte jag/alla att det dagen var såååå lång, alla affärer var stängda, då menar jag ALLA, t.om pressbyrån.

 

Jag fick väldigt mycket gjort igår, städade, plockade om i skåp, m.m Min bästis kom på fika och myssnack och vi pratade om vår resa till  Cypern, sen åkte G, svärmor och jag  och handlade i Fränsta!

 

Jag har målat klart mitt bufféskåp, det gjorde jag på skärtordagen ... jag vart så nöjd, och glad. Den har fått sin givna plats, vid väggen i matrummet mot köksdelen. Satte även upp min tallrikshylla ovanför, med lite små kära ting på.

Roligt med en sån hylla är, att om jag hittar sådant som jag gillar, kan jag bara byta ut saker och ting på den, sånt jag blir glad av att se ... en glädjehylla! Satte även upp min fina spegel intill den, så båda sitter ovanför skåpet.

 

Jag ska lägga ut bild på det, så fort jag skaffat ett nytt minneskort till kameran, det andra gick sönder! Ska förresten låna minstingen kamera idag, när hon vaknar!

 

Vi var även bjudna på middag igår till min svägerska med familj, svärmor var också där! Det vart grillat kött, potatisgratäng, sallad m.m Min svägerska är så himla duktig på att laga mat, och det blir alltid så gott. Kom hem strax före midnatt!

 

Nu ska jag dricka upp mitt goda kaffe, klä mig och fundera vad jag ska göra denna härliga dag, det blir absolut något bra, jag känner mig så glad och harmonisk. Det önskar jag att du ska känna också, dagen blir till vad vi gör den till, säg ja till det du vill, säg nej till det du inte vill, då är man ärlig mot sig själv. Önskar dig en härlig påskafton full av glädje !

 

Ljus och Kärlek min fina vän <3

 

  

 

Presentation

Du får gärna göra ett avtryck i min gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Nätbutiker jag gärna besöker

www.broarne.se

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards