Alla inlägg den 4 april 2010

Av S - 4 april 2010 07:30

God Morgon min vän <3

 

Vaknade tidigt nu på morgonen, om jag säger att jag är pigg, då skulle jag ljuga. Men inte supertrött heller ....!

Det bästa med morgonen är tystnaden, familjen sover fortfarande, det är bara min tid ...... innan allt kommer igång! 

Jag har suttit nu på morgonen och tittat igenom olika inredningsbloggar m.m

Var in på en sida www.karinainspirationsblogg.se  , hittade mycket inspiration där. Många tapeter bl.a visas på den sidan, om du är i tapetserartankar,  kanske du hittar nåt.  

Hittade en sådan gullig barntapet för både dom som gillar bilar och dockor i rosa eller blått. Hade jag haft småbarn nu, skulle jag inte tveka att sätta upp denna tapet, kanske som en fondvägg? Kanske något för dig som har småbarn. Lägger upp några bilder så du får se.


Ljus och Glädje min Vän <3

 

    

 


Presentation

Du får gärna göra ett avtryck i min gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Nätbutiker jag gärna besöker

www.broarne.se

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards