Alla inlägg den 15 april 2010

Av S - 15 april 2010 11:59

 

  

 

 

Minstingen hade beställt Taco´s igår, som jag var och handlade! Vi gjorde iordning det tillsammans, innan middagsgästerna dök upp .... min son J med fru och E. Roligt <3  Synd bara att jag var tvungen att åka iväg efter maten!

Det var faktiskt ett tag sen jag lagade det hemma, åt det senast på tacobaren i Birsta för några veckor sen.

 

Har börjat ha turkisk youghurt över min tacoportion, supergott. Jag äter  ofta kall turkisk yoghurt, tillsammans med mat, den förhöjer smaken på många rätter! Vill ha den hemma i kylen jämt!

 

 

  

 

For sen iväg till Klöstre igen kl. 18, för umgänge med  M&E, min son P & sambo M var iväg på en utbildning i Fränsta!

Min dotter Å och barnen E, E, och O, kom förbi, så att kusinerna fick leka. Hon hade med sig goda munkar, då vart det fika. Märkte att M och E inte var alerta, ville ej ha munkar, då vart jag förvånad!  

 

  

 

När Å och barna for hem, upptäckte jag att M hade fått 40 grader i temp igen, och även E hade fått feber 39 grader, stackars små sessor! Det vart alvedon, pyjamasar, sagoläsning " Vitnos" !  

 

 

       

 

E somnade efter sagan, men inte lilla M, så vi satte oss i soffan, jag släckte ner hade bara tv´n på, till slut somnade/slumrade hon till i mitt knä! Hon har en så jobbig hosta, så hon får ta i med hela kroppen. Inge kul alls att dom ska behöva vara sjuka.

 

 

  

 

Föräldrarna kom strax före 22, vi prata en stund, sen for jag hem. D och Minstingen satt och kollade tv, sen gick dom och la sig! Jag satt och kollade mina favvobloggar och läste tidningarna.



Ha det bäst KRAM


Av S - 15 april 2010 01:30


  



Nu ska jag försöka sova ... , God Natt minVän ... Jag lägger först upp en bild från min hall, där jag har satt upp ett nytt draperi vid ytterdörren! Det är en gammal gardin som jag sökt fram ... i gömmorna :)

 

  

 

 

 

 

 

 

Presentation

Du får gärna göra ett avtryck i min gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Nätbutiker jag gärna besöker

www.broarne.se

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards