Alla inlägg den 10 april 2010

Av S - 10 april 2010 18:39

 

GoKväll min Fina <3

 

Sätter mig här en liten stund och plitar ner några rader.  Har inte varit så alert idag, sovit så dålig inatt, pga det vanliga... men vad gör det om tusen år! Det blir bättre imorgon ;) Man kan ju alltid hoppas <3

 

Vi har varit och hälsat på vår nya lilla familjemedlem idag, vår bullmastiffvalp ... skoj.

 

Hon hade gått upp så bra i vikt, 1,5 kg sen vi var där sist. Hon är faktiskt matgladast av alla sex valparna, lugn och gosig.

Ja .... än så länge så, ....... syns att hon har en valps busigheter också, sylvassa små tänder ... haha

Va skoj det ska bli. Hon har så snälla ögon, själens spegel.

 

Undrar så hur Wilma kommer att reagera när hennes "lillasyster" kommer hem nästa lördag?

Spännande, jag är ju inte orolig egentligen ,...  för Wilma är en så snäll och social voffsing ... men nu ska det bli en familjemedlem till, som ska bo här under samma tak.

 

Hur det än är, så är hon snart 8 år, även om en boxer aldrig blir gammal i sitt sinne!

Det gäller att det blir en bra inskolning för henne, och lillasystern ;)

Ja, jag skriver lillasystern, för att vi inte har kommit på namnet helt klart än.

Hon har ju ett namn, som Kenneln gett henne, Bromelia och kallas för Mella ... , men vi vill ju ha ett eget namn på henne.

Kommer du på nåt coolt namn, får du väldans gärna kommentera här hos mig!

Känns ganska skönt att kenneln inte ligger så många mil från oss, om det är några frågor och sådär, mycket trevliga kennelägare. 

Wilma köpte vi och hämtade från Bollnäs!

 

Jag hoppas att du har haft en skön lördag i det härliga vårvädret.

Tänk vad det tinat upp på gårdsplanen, det är fortfarande så stora snöhögar kvar, fortsätter det så här, är nog iaf snön borta till midsommar, hoppas jag ..  haha!

 

Önskar dig en trevlig och mysig kväll min vän och var rädd om dig <3

 

Nu ska jag nog försöka ta en varm dusch, hoppas det ska kännas lite bättre efteråt  ... , det gäller att vara positiv.

 

KRAM

 

 

Sötnosen 7 veckor

  

   

 

 

 

     

 

Tre av dom sex valparna, våran i mitten 

    

 

    

 

Presentation

Du får gärna göra ett avtryck i min gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Nätbutiker jag gärna besöker

www.broarne.se

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards