Alla inlägg den 9 april 2010

Av S - 9 april 2010 16:17



Jag hör något ...

 

.... något ynkligt pipande , det är råttorna i mitt skafferi som gråter, finns inget att gnaga på ...! 

 

Djurvän som jag är, så åker jag och handlar!  Det blir Fränsta, Ica tror jag!

 

Sen ska jag åka förbi hos min son P med familj, Ebba har kommit idag, efter att ha varit hos sin mor en vecka ! 

... Oj vad jag längtat efter henne <3  Lilla Madicken <3 som är sjuk, med feber lillstumpan ... ska pussa på mina små prinsessor <3 <3

 

Ikväll kommer mitt hjärta hem, mitt livs stora kärlek <3

 

 

Önskar dig en riktigt Mysig och Trevlig Kväll med Nära och Kära

 

 

  

 

Av S - 9 april 2010 14:13

<3 <3 <3


...... Nu närmar sig datumet, som både ger mig vånda och förväntan ... ska skiljas från en vän, om man nu ska kalla det en vän, isf en falsk vän ...., som hakat sig på i så många år!  ...... Jag gör slut med mina cigaretter ... min jobbiga last!

Jag vill inte längre,  även om jag förstår att det kommer att bli jobbigt, så är svårigheter till för att övervinnas, ser det som en riktig utmaning i mitt liv.

Det var ett bra tag som jag satte datumet, så att jag mentalt har förberett mig!

Alla gör det ju på sitt vis, och jag tror på mitt!  Huvudsaken är ju att jag bestämt mig, har inte sagt det till någon, BARA till dig ...NU!

 

Hoppas att du kan stötta mig, under tiden ... om jag klagar!

Jag kommer att skriva här i min blogg, när den dagen kommer ..... inom en vecka ;) 

 

Ljus och Kärlek

 

<3

 

 

  

Av S - 9 april 2010 11:28

 

God Morgon min Vän <3

  

Vilken härlig morgon , trots att vädret inte är det bästa! Ser ut som om detta väder har invaderat hela vårt avlånga land!

Det positiva är ju att när det regnar....  försvinner snön snabbare, och jag får lite mer gjort inne!

 

Sov ganska länge idag, ( därav GodMorgon) trodde inte mina ögon, när jag vaknade och klockan inte var sju, när jag brukar vakna!

Kroppen känner nog själv, " nu behöver den här kroppen lite mer sömn ", skönt att min kropp lyssnar på sig själv ...hihi .

 

Önskar dig en helt härlig dag, göm inte att du är speciell, ingen annan är som du ...., jämför dig inte med någon annan ...!  

<3 Carpe Diem min Fina<3

 

 

  

 

Av S - 9 april 2010 01:13

Nu ska det bli sovdax för mig......

 

Men först några små inredningsdetaljer som jag tycker om <3

 

            

 

 

Ta hand om varandra, tveka inte att säga hur mycket dina nära och kära betyder för dig och om du älskar någon säg det ofta, så ofta du kan ♥

 

God Natt mina Vänner  <3

 

 

Av S - 9 april 2010 01:06


Torsdag ...

 

Erikshjälpen är ju öppen idag, passa på att ta en tripp in och se om det kommit in nå nytt! ;) Jag hittade några fina saker jag tyckte om  .... och köpte !

 

  

 

En porslinskruka med tre keruber

 

  

 

Ett fräsch fint överlakan, som jag ska sy en gardin av !

 

  

 

En stor vacker vit duk, som jag ska ha på matbordet .... Åh vad fin den är i verkligheten, ska visa bild sen när den ligger på bordet, tvättas och strykas först !

 

<3 <3 <3

 

 


Av S - 9 april 2010 00:51

 

 

Jag vaknade i morse ... av att en len röst viskade i mitt öra, " Gomorron Mormor" , .... det va ett så mysigt uppvaknade.

Jag har haft nattgäster, mina äldsta barnbarn .. Emma och Elin!  Emma vaknade först och strax kom också Elin!

 

Jag var och hämtade flickorna igår kväll, för dom ville sova hos mig, nu när dom har påsklov från skolan.

Vi har haft det så mysigt och roligt hela dan ... , vi såg en bäver,  som simmade när vi hade varit och matat min sons kissemissar!

Pannkakor rullade med socker, till lunch utomhus, äppelklyftor till efterrätt ..., det tyckte dom var smarrigt!

 

Sen vart det scoteråkning, tjejerna gasade och styrde, vi satt på alla tre, varv efter varv, efter varv .... , på lägden, där är det så mycket snö kvar!

Så himla skoj, tack mina små prinsessor för en underbar dag <3 <3

  

 

<3 <3

Presentation

Du får gärna göra ett avtryck i min gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Nätbutiker jag gärna besöker

www.broarne.se

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards