Alla inlägg den 21 april 2010

Av S - 21 april 2010 23:55

  


Tror faktiskt att jag tar och lägger ut några  bilder från idag, när jag, Wilma och Mela var ute.

 

     

 

 

       

 

           

 

       

 

           

 

GOD NATT KRAMEN TILL DIG

FRÅN MIG, WILMA & MELA




Av S - 21 april 2010 22:37



  


Ska strax gå och sova, är så himla trött ikväll.



  


Mela så trött, blir liggande på rygg !




Har varit ute ganska mycket idag, med Wilma & Mela!  Träning för Mela, även träning för dom båda, att umgås ute på neutral mark.  Det går faktiskt bra med allt, hon är så go och snäll. Så roligt att se henne när hon undrade varför hon ska ha halsbandet på sig, sätter sig ofta och kliar sig där, klart det är ju ovant! Även när jag satte fast kopplet, ville hon gärna bita i det. Hoppa sidled m.m Men ... som sagt var träning ger färdighet :)

 

Min äldsta dotter Å, och hennes tre barn  E, E och O, kom på middag, skoj som vanligt <3 Jag lagade en rätt med fläskkotletter, som alltid blir så omtyckt ... jag ska lägga in ett inlägg strax, på detta  receptet! Värt att prova ...  jag lovar !

 

Gjorde korvstroganoff åt barna, stekte även korv på sidan om, som jag hade skurit ur från korvskivan som bokstäver flera av bokstaven E och O , det vart uppskattat av barnen, då tog dom sina bokstäver ... så korven gick åt! 

Kanske ett tips, om barna äter dåligt!

 

Nä nu får det bli ryggläge, med stängda ögon, men halvöppna öron, så att inte Mela hitt på nå bus, om hon vaknar :)

 

GOD NATT MIN FINA VÄN

<3 är så glad att du finns där för mig <3

 

 

 

 

Presentation

Du får gärna göra ett avtryck i min gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Nätbutiker jag gärna besöker

www.broarne.se

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards