Direktlänk till inlägg 6 april 2010

En ängel i en gansters kropp

Av S - 6 april 2010 09:05

Hej min Kära Vän <3

 

Tänkte lägga upp lite fina bilder på min älskade boxer Wilma .... ,som är min ögonsten. Hon är så otroligt snäll, men för den skull inte menlös. Otroligt busig ... precis som rasen är, men ändå lydig. Hittar på hyss ibland. Tänk en gång för några år sen, jag hade ställt ut en soppåse på brokvisten ... av någon anledning tittade jag ut genom fönstret .... vem smyg-springer på klorna, där ute på gårdsplan med en soppåse i mun, hon vänder på ansiktet emellanåt mot huset, , med den mumsiga påsen ...  för att kolla att ingen ser henne , när hon är på väg mot skogen .... ! Jag öppnar dörren och ropar, hon släpper påsen på en gång, och skäms .... hon tänkte säkert *Fa´an* ! .... Min lilla älskade rackarhund ;)

 

Nä nu är det dags för duschen, ska in till S-svall

 

Önskar dig en riktigt härlig dag och var rädd om dig min vän

 

KRAM

 

     

                                               

                        

 
 
Ingen bild

Anita

6 april 2010 10:54

Ha ha ha, ja dom kan dom små liven. Jag saknar att kunna ha hund heltid pga sonens allergi, fi får njuta av brorsans Zeke :-)
Stötte förresten på en hund häromdagen som hette Andromeda :-) Ett litet annorlunda namn. Jag frågade hur dom kunnat komma på det och dom sa att dom tyckte deras lilla hund var en liten stjärna så hon fick namn efter stjärnan Andromeda :-) Tyckte jag var en söt historia :-) Kram

 
Pernilla

Pernilla

6 april 2010 11:03

Hi,hi, Jag kan "se" henne stå där med soppåsen (Gottepåsen) i mun & tänka, tusans också, hi,hi, ;D Det är ju skojigt när dom hittar på såna där rackartyg =) Hoppas att du får en bra dag i staden!! Kramar

http://gronstacity.blogg.se

 
s

s

6 april 2010 12:40

Ja det är ju tråkigt Anita, det finns väl hundar som även allergiker ska kunna ha, har jag för mig. Annars är det så mysigt för barn att få umgås med djur. Det var ett vackert namn, har aldrig hört talas om det, men jag lägger det till mina anteckningar. Tack

http://emmy-lie.bloggplatsen.se

 
s

s

6 april 2010 12:42

Visst är det skoj, Pernilla ... när det händer sånt roligt också, det är ju en härlig egenskap och charmigt också! Tack, jag ska inte va så länge, men tillräckligt för att hinna in på fyndlagret tänkte jag. Ha själv en trevlig dag

http://emmy-lie.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anita

6 april 2010 22:27

Andromeda heter faktiskt en väns dotter med men jag hade heller aldrig tidigare hört talas om det på en hund.
Jo, det ska finnas allergihundar tex men nu bor vi i lägenhet och jag har heltidsjobb så vi får nog vänta ett tag...och...ska väl inte rkänna men gör det ändå..jag är peant, en hund funkar inte hos mig ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 17 oktober 2012 01:51

    Kikar in en liten sväng ..... Omöjligt att somna, men jag försöker om en stund igen … kanske går det bättre då, ingen idé att ligga där i mörkret och glo i taket! Skulle kanske tagit mig ett glas varm mjölk med honung i, men nu...

Av S - 15 oktober 2012 23:44

  Hej Du Fina       Jag brukar ju vilja skriva i positiv anda, här i min blogg! Brukar inte vilja skriva och dela med mig av negativitet! Men i detta inlägg så kan jag inte låta bli. Hoppas med denna upplysning, att fler får upp ögo...

Av S - 14 oktober 2012 00:44

      Hej! Hittar du någon som jag Mitt namn är Fibromyalgi.Jag är en Osynlig Kronisk sjukdom och jag är  nu din följeslagare för resten av livet. Andra runt omkring dig kan inte se eller hota mig, men DIN kropp kan känna mig. Jag ...

Av S - 13 oktober 2012 04:14

  Kan inte sova, jo, jag har ju förståss sovit ett par timmar, men det räcker ju inte, förhoppningsvis kanske jag blir trött efter en stund vid tangentbordet. Jag vet att jag har skrivit om detta förut, men det kan inte hjälpas, jag gör d...

Av S - 10 oktober 2012 15:41


  Hej Min Vän       Hoppas du har det bra, och att hösten är snäll mot dig.       Har Du tänkt på att ...... Ett leende kostar ingenting, men ger så mycket. Det berikar dom som möts av det, utan att göra den som ger det fa...

Presentation

Du får gärna göra ett avtryck i min gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Nätbutiker jag gärna besöker

www.broarne.se

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards