Direktlänk till inlägg 23 april 2010

Mina nya loppisfynd från Erikshjälpen ...

Av S - 23 april 2010 21:15



GoKväll min Vän

 

  

 

Hoppas du haft en mysig kväll, själv har jag det bra. Såg så ska det låta ikväll, få se om jag kan övertala dom andra två, att hyra hem någon film .....! Men först ska jag lägga upp bilderna, som jag lovade dig! Bilder på mina senaste fynd från Erikshjälpen, som jag införskaffade igår.

 

  

 

Jag har börjat läsa den redan, gav 15:- för den!

 

    

 

Två fina whiskey glas, , så vackert rosmotiv som är inristat 5:-/styck

 

  

2 små glasskålar, som man kan ha till allt möjligt! 6:_/styck

 

    

2 små eldfasta formar, det är bara fantasin som sätter gränser, kanske till flingsalt! 5:-/styck

 

      

 

Mindre krukor/vaser, .. eller vad man nu vill ha dom till  5:-/styck

 

  

 

Söt skärbräda i melamin 10:-

 

  

 

Lite dålig skärpa, ramen är bara 2x2 cm, ska hitta nåt sött foto och sätta inuti. 2:-

 

  

 

Glassskopa 6:- Nu blir mina barnbarn glada, dom tycker att jag ska köpa en glassskopa :)

 

    

4 m x 1,5 m kraftigt plädtyg ... som jag ska sy till voffsingarnas sängar Endast 20:- gav jag för så mycket tyg, lyckat köp ;)

 

Jag köpte också en lång 3,5 meters vit plastmatta med några smala rosa ränder i, kunde inte fotografera den nu, för valpen min bajsade på den hihi, så den ska tvättas! Gav 120:_ för den.

 

Nu ska jag bli bjuden på kokt korv med bröd, som minstingen fixat .... hon är sååå förkyld, stackarn.

 

Önskar dig en fortsatt trevlig och mysig kväll

 

Ljus och Kärlek min Vän

 

<3 <3 <3

 

 

 

 

 

 

 

 
 
Pernilla, Matte till Raven

Pernilla, Matte till Raven

24 april 2010 05:27

Oj vad mycket fina fynd du har gjort =)

Men vilken rackare som bajjade på mattan, hi,hi, ;D

Kram igen

http://gronstacity.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 17 oktober 2012 01:51

    Kikar in en liten sväng ..... Omöjligt att somna, men jag försöker om en stund igen … kanske går det bättre då, ingen idé att ligga där i mörkret och glo i taket! Skulle kanske tagit mig ett glas varm mjölk med honung i, men nu...

Av S - 15 oktober 2012 23:44

  Hej Du Fina       Jag brukar ju vilja skriva i positiv anda, här i min blogg! Brukar inte vilja skriva och dela med mig av negativitet! Men i detta inlägg så kan jag inte låta bli. Hoppas med denna upplysning, att fler får upp ögo...

Av S - 14 oktober 2012 00:44

      Hej! Hittar du någon som jag Mitt namn är Fibromyalgi.Jag är en Osynlig Kronisk sjukdom och jag är  nu din följeslagare för resten av livet. Andra runt omkring dig kan inte se eller hota mig, men DIN kropp kan känna mig. Jag ...

Av S - 13 oktober 2012 04:14

  Kan inte sova, jo, jag har ju förståss sovit ett par timmar, men det räcker ju inte, förhoppningsvis kanske jag blir trött efter en stund vid tangentbordet. Jag vet att jag har skrivit om detta förut, men det kan inte hjälpas, jag gör d...

Av S - 10 oktober 2012 15:41


  Hej Min Vän       Hoppas du har det bra, och att hösten är snäll mot dig.       Har Du tänkt på att ...... Ett leende kostar ingenting, men ger så mycket. Det berikar dom som möts av det, utan att göra den som ger det fa...

Presentation

Du får gärna göra ett avtryck i min gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Nätbutiker jag gärna besöker

www.broarne.se

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards